• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

Ja vi trode det va vitt men det va mer natur vitt!!Blev lite osäker först men köpte det ändå,tänkte att det kanske blir för stelt att ha riktigt kritvitt!!!

Ja det är ju det som är läskigt med stroke men om dom är små så är det oftast ingen fara!!!
    Min mormor har haft 4 stroakar å första gången tappade hon talet å allt ting vilket hon har lyckats ta igen!!!
    Håller tummarna för att hon kryar på sig.
    Millan

• Blåklinten

Kan ju kolla iaf nästa gång jag är i Gbg.

Är det något som saknas nu till den stora dagen eller e allt under kontroll??

• Bride2B..

raskan, jo jag hittade en limmo. Han ska ha 1800:-/30 minuter, men på hemsidan han har står det att det gäller för 1 timme, men jag ska inte tjata med honom om detta just nu. Jag kontaktar honom igen lite längre fram. Huvudsaken just nu är att jag bokat en :) Hoppas dina småttingar blir friska snart, jag vet hur det känns *usch* jag är också nyfiken på det tyget du köpt för dukarna... Håller tummarna för din mormor också *kramar om*

Blåklinten, här kommer en virtuell kram från mig me. SKönt att hon har tillfrisknat lite mer nu :) :)

• Blåklinten

Bride2B...tack, ni är för goa...hoppas bara hon håller sig pigg och att hon kan komma ner till bröllopet

Kommer föresten ner till Gbg snart i gen...den 1/4 ska jag på min sista anisktbehandling, då en acvnlig behandling i 1 hel timma skööööönt

• Bride2B..

blåklinten, jasså är det dags för den sista, vad kul :) hur mycket har du fått lägga nu på alla behandlingar? har du märkt skillnader?
    Och hoppas mormor håller i nu ett bra tag till ;)

• Blåklinten

Ja de e den sista fast nu e de en vanlig ansiktbehandling utan syra.
    Vet inte riktigt vad jag lagt ut nu...men skulle tro att med den sista behandlingen pluss all produkter och 2 peelingar landar de nog på 60000.
    Har märkt stor skillnad verkligen, så de känns inte ett dugg tungt att lägga ut så mycke på ens ansikte...de värsta e ju att man får mersmak och vill gör mer

• Bride2B..

60.000 eller 6000? blev lite rädd där :)
    Jag håller på att skriva ut inbjudningstexten på skrivaren nu :D det är så kul tycker jag, marcus är hemma i två veckor nu och det är kul att dela sånt med honom, speciellt när man fått göra allt själv. Dessutom så var vi i stan o köpte en tiara idag. den är väldigt fin, men dyr... fick ge lite mer än vad jag ville, hade sagt att jag max ger 300 kr för en tiara och det slutade med att jag fick betala det dubbla. Jag kanske får sålt den sedan när jag säljer allt och då kanske jag kan sälja den för 300 kr och då betyder det ändå bara att jag "köpt" den för 300 kr själv?! jag ska försöka ta en bild senare på inbjudningarna och tiaran ifall ni vill se :)

• Blåklinten

Oj då, 6000 såklart
    Självklart vill vi se

• Bride2B..

hehe, det blir inga bilder ikväll imorgon kanske :D

• Bride2B..

Så nu har jag tagit kort på tiaran och inbjudningskorten...

blixten var så stark på grejerna att vissa saker inte syns. Tiaran blev okej dock på blden :D
    groups.msn.com/JulieMarcus/smyken.msnw&PhotoID=135
    på inbjudningskorten så syns inte första sidans tryck :( men den är inte klar ändå så det kommer fler kort sedan :)
    och så är det inte originalpappret som finns i kortet (inlägget) samt texten är omformulerad. Jag har bara lagt upp bilder på hur de ser ut för tillfället :) och sedan sist men inte minst så ska jag binda fast de med ett snöre också vilket jag inte gjort än :D

groups.msn.com/JulieMarcus/inbjudningskort.msnw&PhotoID=136

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)