• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

De gjorde vi för 1 vecka sen tror jag...blir osäker nu

• Bride2B..

nädå, när satte ni OSA datumet?

• Blåklinten

1 maj valde vi då har man gott om dit med festprogram och andra saker som man kan fixa först då man vet antalet gäster...

• Bride2B..

okej. Hur ska du göra vigselprogrammet? vi har inte träffat en präst ännu så jag vet inte vad det ska ingå i ett vigselprogram.. har du tänkt på det?

• Blåklinten

Ja vi har inte träffat någon präst häller...inte ens bestämt vem men dom skulle höra av sig när semestrar hade blivit bestämt så jag hoppas de blir snart !!!!

Vigselprogram funderar vi på att skriva på vanligt vitt A4 och sen vika på mitten, sen kan de ju komma fler till kyrkan än dom vi har bjudit på festen så de e svårt att veta hur många man ska göra

• Nikkis

vad ska man skriva på vigselprogrammet? O så har jag en till fråga om nån av er har någe bra svar... Ska man skicka ut inbjudningskort till tärnor, best man och toastmaster/madame? Känns som att det kan misstolkas hur man än gör.... Mycket fundersam

• Bride2B..

Blåklinten, jo det blr en funderare :)

Nikkis, jag ska skicka en till alla inklusive brudföljet eftersom jag bjudit deras familjer också. Själv personen som är med i brudföljet och toastmaster/madame vet ju självklart om att man skall gifta sig osv. men om du BARA skall bjuda de tror jag inte det behövs. Det skadar ju inte att göra det ändå, det är inte mindre uppskattat eller liknande ;)

• Blåklinten

Nikkis..det som vi kommer ha med i vigselprogrammet är psalmerna, solister, in/ut gångsmusik...typ de tror jag.

Vi skickade inbjudningskort till alla, även bestman, tärnor och toastmastern.

• Nikkis

Okej, då gör jag det jag också... Kan ju vara kul för dom som vill behålla korten som minne. Ska ni dekorera kyrkan nånting utöver det kyrkan står för (i mitt fall, ´bkommorna vid altaret)? Har lite funderingar på sånt band som går mellan bänkraderna (om ni förstår hur jag menar) som dom brukar ha i filmer ibland...

• Nikkis

Förresten skönt att höra att fler inte vet vem dom ska ha som präst, alla frågar vem vi ska ha, fast vi får inte bestämma själva eller veta vem det blir än...

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)