• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

har aldrig ägt en bild i hela mitt liv, vet inte mycket om vad som är praktiskt osv. Familjebil passar ju bra nu när ni tänker bilda familj (om ni tänker göra det :))

Marcus praktiserar som akutsjuksköterska just nu inom hans lumparutbildning här i Göteborg, Sahlgrenska sjukhuset, och han fick sluta tidigare idag (han jobbar från 21-07) han ringde mig vid 03.30 och jag låg o sov, han berättade att han fick sluta tidigare eftersom det inte var mycket att göra på akuten. Jag överraskade honom sedan (kunde inte sova efter vårt samtal) med att dyka upp och hämta upp honom med bil (en bil jag väckte någon för att fråga ifall det är okej att jag lånar den) för att sedan äta en "tidig" frukost ute. Jag kom precis hem och innan dess lämnade jag hem honom så han kan få lite sömn. Det var kul! :)

• Bride2B..

oj, jag har aldrig ägt en bil skall det vara, inte bild *haha* ;)

• Blåklinten

Vi har haft ett antal bilar genom åren, lika kul att byta varje gång .....hoppas bara vi får sålt den vi har så for som möjligt !!!

Mysigt med frukost tillsammans, de händer inte ofta tyvärr

• Nikkis

Vart/hur skriver man i inbjudningskorten vem som har hand om önskelistan?

• Blåklinten

Nikkis...Bra fråga...se om du hittar något tips här på bt, vi skrev ju vårat i infobladet

• Bride2B..

solen sken så varmt och fint idag :) hoppas det fortsätter så de närmsta dagarna också :) på torsdag skall jag åka till södertälje för att sedan gå på min kusins bröllop på fredag. Det ska bli väldigt kul :)

• Blåklinten

Ja helt underbart...nu är våren på väg

På onsdag ska jag börja leda mitt nya pass på friskis...är så fruktansvärt nervös !!!!!

• Nikkis

Bride2B, vad kul, då kan du ju få lite inspiration o idéer till ditt eget bröllop! O om nånting går galet kan du komma på en lösning så att inte samma händer dig/er

• Blåklinten

Vi har typ köpt en annan bil

Väntar bara på lånebeskedet

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)