• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • anna_80

Blåklinten:
    Korsetten var jättesnygg. Bästa valet av alla du har visat tycker jag.

• Blåklinten

anna_80...TACK känner mig väldigt nöjd

• Blåklinten

Någon mer än jag som e vaken ??

• Bride2B..

Hej, jag är vaken :)
    Var den tredje bilden du hade under "vi" i din msn group efter gårdagens behandling?
    Jag tycker också att din korsett var väldigt fin. En av de finaste du visat förr. Den ser lite ut som den förra som man kunde köpa på ebay (förutom spetsen vid bystdelen) men den var väldigt fin. Hoppas klänningen kommer "över" spetsen sedan :) Men den var väldigt fin ;)

• Bride2B..

OJ!!!! jag misstog mig förlåt.. haha, jag såg inte att det var korsetten längst ner. Blev förvirrad att det stod "Min korsett" under den allra första så jag antog att det var den. Sorry!! Väldigt fint det med ;)

• Blåklinten

Bride2B..ja den tredje bilder är från i går, men ansiktet fick en helt annan reaktion denna gången än förra blev inte alls lika röd.

Ja korsetten känns som ett riktigt klipp..kan hända att jag får sy in den lite men de e den värd för de priset...ett riktigt kap

• Bride2B..

Blåklinten, okej men det är ju bra :) vad säger dina elever om detta? frågar de massa frågor eller?

• Blåklinten

Ja dom är verkligen intresserade fick förklara flera flera gånger vad jag hade gjort efter första gången.

Hur går det med förskylningen nu då...bättre ??

• Bride2B..

haha nää, jag mår fortfarande dåligt utav förkylningen o hostan... om jag skulle fått välja så tar jag hellre feber än hosta och heltäpt snorig näsa :(

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)