Hej allihop.. Blåklinten, jag läste att du var på den där lill-mässan i göteborg.. var det möjligen "Bolmrum"? jag var också där nämligen, vi kanske gick om varandra *ler*
på lördag blir det den stora bröllopsmässan på svenskamässan jag bara lääääängtar dit. Jag fick ideer på inbjudningskort (materialet) på blomrum i alla fall och det är jag glad för..
Idag ska jag och marcus åka till stan, vi ska hämta upp min vigselring *yeeiiiyyyhh*, köpa lite böcker på bokrean, kolla på strumpebandhållare samt tillhörande string som jag sett, lite dyra dock, och sedan luncha i stan. Sedan är det tyvärr jobb som gäller för mig.
Jag är glad i alla fall att jag slutar på måndag och att det är löning på fredag. På måndag ska jag köpa all material för inbjudningskorten.
Någon här inne som har embossat på sina inbjudningar? Jag tänkte göra det ovanför spisen, någon som gjort detsamma? Hur mycket embossingpulver borde man köpa?
anna_80, din hemsida var cool tycket jag. enkel men ändå väldigt fin :) Jag höll också på att koda en hemsida för mig o marcus innan min morbror fick min kusin att formatera om datorn igår utan min vetskap så allt jag hade gjort har försvunnit, fyfan vad sur jag var igår.. N är det inget att göra åt då man ara kan bita ihop och börja om från början... (konstigt lugn jag har blivit, annars brukar jag bli rasande... men kanske är det för att marcus kom hem igår och för att han ska stanna tills på söndag?! :D)