• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

veronika, era kort e jäääätteeee sööööta :D

• Veronika

Tack!
    Vi tänkte ha gubbarna och hjärtana på allt (festprogram, vigselprogram & tackkort). Inte placeringskorten för det får inte plats. Jag tyckte också de var söta... Först hade jag en bildpå oss men jag tyckte det här blev bättre!

• Blåklinten

Veronika...jättefina inbjudningskort !!!!

Ska lägga ut en ny bild på våra, dom blev bättre än vad jag trodde faktiskt

Bride2B...jag kommer att åka till Gbg den 3 mars för att göra min andra ansiktsbehandling, vi kanske kunde ses då...jag kommer va där i stort sett hela dan hade jag tänkt ska träffa min tärna i gen också.

• Blåklinten

Bride2B...just de infobladet me, vi kommer ha med vad som kommer hända efter vigseln att vi ska fotas då och vad det finns för saker att göra, karta till festlokalen, förslag på boende och telefonnummer dit, vad vi önskar oss i present och att det kommer vara betalbar efter middagen.

Sen ska jag försöka få fram någon hemsida där man kan skriva lite mer...om det hinns med...tror det va allt

• Bride2B..

Blåklinten, jo det skulle vara kul. Jag vill själv gå på en konsulation och kolla hur mycket det skulle kosta att "reparera" mitt ansikte... vilken tid kommer ska du på behandlingen? jag kanske kan boka min konsulation nära till det dvs om de har någon ledig tid :)

• anna_80

Veronika:
    Vilken fantastisk hemsida!!! Aldeles..aldeles... underbaar! Det är den roligaste och bästa jag sett helt klart! Mycket imponerad!

Blåklinten:
    Vi har också hemsida istället för infoblad.

• Veronika

anna_80
    Tack! ala andras hemsidor är så fina att jag kände nästan att våran blev barnslig. Men det är JAG! Jag är lite barnslig... Vill inte bli vuxen rikigt än... Är eran hemsida klar? Får man kika?

• anna_80

veronika:
    nej, jag tycker den är väldigt personlig och kanonbra! inte barnslig, men charmig. Ska du ha en riktig disney-klänning? som sagt, jag är helt fascinerad!

vår känns lite mer enkel och alldaglig i jämförelse, men den är här: www1.shellkonto.se/mago/brollop . vi får väl piffa till den om vi får nån bra idé!

• Veronika

anna_80
    Tyvärr blir det nog ingen Disneyklänning, men jag kommer ha ett rosa band i midjan som går runt tillen rosett på rumpan och sen fortsätter ner i släpet. Så det kanske är lite Disneyinspirerat, jag vet inte...

Er sida är ju jättefin! Stilren. Enkel. Informativ!

• anna_80

veronika:
    Låter som precis lagom disneytouch på din klänning!

ja, vi har satsat på det enkla. tycker färgen blivit lite för gul dock, vi har gjort sidan på en bärbar dator och där är skärmen lutad åt ett håll som färgen ser snyggare ut på! Får jobba på det!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)