• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Min älskling kom precis hem så nu håller han på att laga mat...räkor, hemmagjort vitlöksbröd och en god sallad...de e min älskling de

• Bride2B..

Blåklinten, mjo det var jättefin men jag kommer ha axelbandslös och så har jag redan bestämt BH m.m kommer inte ha korsett tror jag inte

Jag är hos min brudtärna, vi mumsar på två stora påsar med lösgodis, massor med dricka, chips oc kollar över mina bilder som vi tagit för marcus alla hjärtans dag present :D de blev så bra, jag har 41 bilder nu, "bara" 60 till fattas ;) haha, nä nu får ni ha det så kul, ska ner o mysa ;)

• Veronika

Nu måste jag berätta en sak tjejer! Jag hade en sån hemsk mardröm inatt! Ursäkta att det blir långt! Så här var det:

Det var vår bröllopsdag, fast det var nu vi hade inte hunnit skicka ut inbjudningskorten än... Jag har hemma hos min farmor och gjorde mig iordning. Det var massa folk där på lunch eller nåt. Min klänning var i silvertyg, stor och plufsig utan midja, för kort så man såg vristerna och inget släp! Axelbanden satt inte som de skulle så man såg hela min BH. Mamma orkade inte fixa någon bukett till mig och jag hade inga örhängen. Jag letade igenom farmors lådor efter örhängen (farmor har INTE fina örhängen!) Frissan hade glömt bort mig, så det kom en annan tjej istället. Hon sminkade mig med grönt och lila, jättestarka färger. Jag talade om hur jag vill ha håret. När hon var klar hade jag en 5 kilos silverpydnad i form av en orm på huvudet, jättetung! Den åkte av... En annan tjej skulle fixa mitt hår, men hon ville vänta lite... tills 10 i 5!!! Vigseln börjar 5! Någon skrek til gästerna: Nu samlas vi i Djursholms kapell om 5 minuter! Det är ju ingen som vet att vi ska gifta oss och inbjudninskorten har ju inte skickats än så ingen visste varför de skulle dit eller hur de skulle vara klädda. Jag hann knappt raka mig under armarna för det blev så bråttom. När jag kom till kyrkan skulle jag gömma mig i ett rum för att Christoffer ska inte se mig innan vigseln. Men då satt han i det rummet istället för det rum han ska vara i! sen kommer jag typ inte ihåg mer... Precis allt gick snett som inte får gå snett, snacka om feberdrömmar!!! Och jag har ett helt halvår kvar, vad ska jag drömma nästa gång?

• vronk

Jag har också redan haft bröllopmardrömmar. Blir väl så när man går och tänker på detta mest hela tiden.
    Känn som man alltid har planerig i bakhuvudet.

• anna_80

veronika: låter helt förfärligt! Jag har också drömt, men inte riktigt så hemskt! Hoppas man kan använda sig av drömmarna för komma ihåg att inte göra det som händer i dem...

• Bride2B..

veronika, usch vad hemskt att drömma sådär.. jag har också drömt så dumma drömmar :( det går över med tiden och som anna_80 sa så kan man lära sig utav de så det inte händer samma sak sedan irl.. :) *kramar om*

• Veronika

Tack för all omtanke! Christoffer sa att han trodde att nu kommer jag inte glömma något bara för att jag römmer om allt som kan bli fel. Får väl lyssna på honom då... Men jag får inte bort bilden av mitt hår ur huvudet!!!

• Blåklinten

Veronika, känner i gen de där med för kort klänning och inga gäster i kyrkan !!!

Tom min tärna hade drömt om vårt bröllop fast de va en rolig dröm

• Bride2B..

nä usch, hoppas alla dessa dumma drömmar aldrig slår in.... inte för någon!!

• Blåklinten

Va en sväng i Göteborg i dag för att gå på mässa med min tärna, mässan var ingen höjdare, liten och allt som fanns där är redan klart.
    Så vi kikade efter korsetter/torseletter i stället....hittade 2 st JÄTTEFINA en på NK och en på Miss Mary men båda va förstora och fanns inte i mindre storlek *typiskt*

Hittade en på nätet när jag kom hem

www. raffset. se

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)