Nu måste jag berätta en sak tjejer! Jag hade en sån hemsk mardröm inatt! Ursäkta att det blir långt! Så här var det:
Det var vår bröllopsdag, fast det var nu vi hade inte hunnit skicka ut inbjudningskorten än... Jag har hemma hos min farmor och gjorde mig iordning. Det var massa folk där på lunch eller nåt. Min klänning var i silvertyg, stor och plufsig utan midja, för kort så man såg vristerna och inget släp! Axelbanden satt inte som de skulle så man såg hela min BH. Mamma orkade inte fixa någon bukett till mig och jag hade inga örhängen. Jag letade igenom farmors lådor efter örhängen (farmor har INTE fina örhängen!) Frissan hade glömt bort mig, så det kom en annan tjej istället. Hon sminkade mig med grönt och lila, jättestarka färger. Jag talade om hur jag vill ha håret. När hon var klar hade jag en 5 kilos silverpydnad i form av en orm på huvudet, jättetung! Den åkte av... En annan tjej skulle fixa mitt hår, men hon ville vänta lite... tills 10 i 5!!! Vigseln börjar 5! Någon skrek til gästerna: Nu samlas vi i Djursholms kapell om 5 minuter! Det är ju ingen som vet att vi ska gifta oss och inbjudninskorten har ju inte skickats än så ingen visste varför de skulle dit eller hur de skulle vara klädda. Jag hann knappt raka mig under armarna för det blev så bråttom. När jag kom till kyrkan skulle jag gömma mig i ett rum för att Christoffer ska inte se mig innan vigseln. Men då satt han i det rummet istället för det rum han ska vara i! sen kommer jag typ inte ihåg mer... Precis allt gick snett som inte får gå snett, snacka om feberdrömmar!!! Och jag har ett helt halvår kvar, vad ska jag drömma nästa gång?