• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Tyget i klänningen kommer va ganska tjockt så jag tror inte de

• mmmajzannn

Idag har jag ringt å bokat tid för makeup och naglar=))))

• Blåklinten

Har precis pratat med min tärna, ska träffa henne i helgen och gå på mässa *längtar*

• Bride2B..

Hejj alla glada brideZillas :)

Jag var varit "lite borta" härifrån pga problem med datorn, men nu är jag här igen ;)

Blåklinten, det där röda såg ut att göra ont, men på det positiva sidan kan du ju säga att du varit i fjällen
    Angående underkläderna, jag tycket de var JÄTTE fräcka! :)

Själv väntar jag på tygprover från Lavendar på Ebay så jag kan beställa brudtärnans, blomsterflickans och näbbens klänningar... de ska komma in någon gång nästa vecka.. ett par andra saker som jag ser fram emot är tisdagen nästa vecka då marcus kommer hem efter 2,5 veckas inryck, på fredagen nästa vecka så får jag min lön, lördagen ska jag på bröllopsmässan, och på måndagen den 28:e är det min sista dag på städjobbet... På tisdagen skall jag till arbetsförmedlingen och prata med de om en idé jag sett på nätet som de påstås skall sponsra och senare den dagen skall jag inhandla all material för inbjudningskorten och börja med de :D :D

Ja som sagt, mycket att se fram emot de närmsta 2-3 veckorna ;)

• Blåklinten

Bride2B...funderar faktiskt på att köpa den men jag vet inte...får höra med min älskling också och se om han har något klokt att säga

De i ansiktet börjar flagna nu...har såååå svårt att hålla fingrarna borta men jag måste försöka för bästa resultat, ska ner och göra min andra behandling den 3/3.

Jag hade räknat med att vi skulle fixa inbjudningskorten i dag ,em så såg Oskar att han jobbade till kl 20,00 i kväll så de får bli nästa vecka eller under lovet i stället men allt finns ju hemma och de känns skönt !!!!

Nu regnar de här hemma...hoppas all snö försvinner så de äntligen kan bli vår !!!

• Blåklinten

Bride2B...kan ju tillägga att setet med korssett och string bara kostade 399:- hos La Redoute...om du skulle va intresserad...

• Blåklinten

Bara jag som är här ??

• anna_80

Jag är här!
    Har kramp i axlarna efter att äntligen ha skrivit klart de sista inbjudningskorten! 60 stycken handskrivna!
    Har också letat låtar hela dan. Börjar falla på plats... Hur har ni tänkt er med musik i kyrkan?

• Veronika

Jag lurpassar i bakgrunden... ;) Har legat sjuk hela veckan så jag har inte orkat skriva något, men nu är jag bättre! Men jag har läst det mesta ni har skrivit...

• Blåklinten

Nu har jag pysslat lite strykt tvätt mm..

Vad ska ni göra i helgen ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)