• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Bride2B...har du några bra tips på vart man kan köpa fina men inte allt för dyra korsetter i Gbg ???
    Ska dit en sväng i morrn för att få min första ansiktsbehandling *pirrigt i magen*

• raskan

Vi ska träffa våran fotograf i på söndag nästa vecka!!Hon verkar vara toppen bra .För 4 timmar (inkl hennes resa dit å hem) tar hon 2 36 rullar å framkallar
    å det för 1800 kr låter toppentycker jag!!Vi ska ju inte ses innan jag å Micke så vi kommer att fota oss efter vigseln.
    Millan

• Bride2B..

Blåklinten, billigt finns det inget som heter. den dyraste korsetten jag hittat kostade 1200 kr något, svindyrt....!
    Lämligast, finas och billigast blir det om du kontaktar (kommer inte ihåg vad de heter men de finns i partille) för en visning utav korsetter, de har massvis med korsetter där... tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på de men jag ska tänka hårt och återkommer :)

Hur mycket kommer ansiktsbehandlingen kosta? vad ska du göra på behandlingen?

• Blåklinten

Bride2B..tack för tipset, ska kolla upp de

Behandlingen kommer kosta 1500:- /gång.
    Det är en TCA peeling med syror, läs mer här

www.artclinic.se/peeling.php

• Bride2B..

blåkliten, oj vad dyrt det är.. hur många behandlingar kommer du behöva, vet du det?

• Bride2B..

jag kollade deras hemsida, via den länken du skickade, och de har helt andra priser än 1500 kr...

"Hudbehandling TCA-Peeling

* Mekanisk slipning 8 000 - 14 000 kr
    * Full face (1-2 behandl beroende på effekt) 7 000 kr
    * Över- och underläpp 3 000 kr"

• Veronika

Blåklinten
    Min bror har också gått Mediagymnasiet! :D Det var därför vi tänkte att han kunde filma och fota vigseln samt under middagen!

• anna_80

Blåklinten: jag bor i umeå, eftersom jag pluggar på universitetet. Har bott här tre år nu, men drar mig nog söderut när min utbildning är klar, om två år till... Kommer från Halmstad, så jag saknar västkusten lite.

raskan: det låter så romantiskt att ni inte ska ses innan! Jag skulle aldrig klara att inte säga nåt om klänningen! Har bestämt att hålla klänningens utseende hemligt för gästerna, men jag har svårt bara att hålla det!!

• vintertid

Bride2B: Får man fråga vilken videofotograf ni ska anlita, till ett så bra pris? Ska han filma under middagen med?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)