• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • mmmajzannn

I dag kom min dotters näbbklänning=) den är suuuuuuperfin=))

• raskan

Hur gammal är din dotra???Vad har du beställt för klänning till henne??Har du bild??
    Jag letar förbrilt klänning till min dotter som snart blir 5
    Millan

• Veronika

Vi ska kanske hä en brudnäbb... Jag har lite släktingar i USA som förhoppningsvis kommer, och om de kommer ska deras dotter vara brudnäbb. Hon är 9, men det tycker inte jag gör något. Var hittar man billiga klänningnar i sista minuten? Om de kommer så kommer de nog en vecka innan bröllopet, och jag kan inte köpa något innan hon är här så hon kan prova. Har ni några bra tips?

• Bride2B..

åhh mmmmajzan, jag vill också se hur klänningen ser ut :)

• fritzh

Raskan..
    varför har du sålt klänningen, har du hittat någon annan du hellre vill ha eller??

• anna_80

Lucyinthesky:
    Ja, visst är de fina, rembo, men rätt dyra. betalade ca 11000 för min. Har du kollat på rembos hemsida? alla deras klänningar är superfina, och ännu finare i verkligheten. man känner sig som en älva i dem!
    Bride2B:
    Ja, lite annorlunda är den kanske, men det vill man ju vara på sin dag! Vi har tänkt oss att ha "natur" som lite tema för bröllopet. Har ni andra något tema för era bröllop?
    Vintertid:
    då är ni ungefär som vi i tid. vi förlovade oss med i december, på julafton, och gifter oss i sommar. det blir ganska snabba ryck!

• vintertid

anna_80: Julafton här med Är också född 80 förresten!!

• anna_80

vintertid:
    roligt! vi förlovade oss i shanghai, min kille pluggade där hela hösten och jag hälsade på över jul. det var verkligen speciellt! hur var det för er?

• vintertid

anna_80: Hemma hos hans föräldrar (i gästrummet), kl 6 på morgonen typ... jättemysigt! Tror det är mitt livs lyckligaste dag...

• raskan

fritzh ,,,
    Jag kände i måndags när jag provade den att det inte känndes rätt?? Sen va den lite stor åco
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)