• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

Ja du blir nog nöjd.
    Ja jag har bestämt mig för att inte ha nån släja till min mammas stora sorg hehe
    Millan

• Bride2B..

Blåklinten, jag beställde provkort från calligraphen på de kort som marcus ville ha och jag håller mig till det jag sagt, de är för enkla! Jag vet inte :( ska skjuta på det lite grann, i alla fall tills slutet av februari. Man kanske får insperation på bröllopsmässan :D

raskan, jag håller tummarna för dig i klänningsdjungeln. Själv är man sååå glad och lättad att det är över, att man hittat brudklänningen med det stora B:et :D

• anna_80

blåklinten: jättefina ringar. det är så fint att blanda vitt och rött guld tycker jag. trodde inte det skulle vara så svårt att hitta en ring som passade till förlovningsringen! Ska ni också ha varsin ring? vi med, men det är väl vanligast att killen inte får nån ny?

raskan: beklagar också med din klänning. hoppas du hittar en som känns rätt. man ska vara kär i sin klänning tycker jag. Lycka till.

Bride2B: Jag håller på att skriva alla våra kort- för hand! De är väldigt enkla, men det blir bra ändå. stilrent. kanske inte blir så dumt när du väl får se dina "live".

• Blåklinten

anna_80...vi har både rött och vitt guld i våra förlovningsringar så därför valde vi dom på bilden...ja vi ska ha varsin fast Oskar ska ju inte ha med sten i sin.

• Blåklinten

Hallååå någon här ??

• anna_80

fina Bride2B! Håller ju just på att leta, så det är kul att se vad andra valt.

• Bride2B..

anna_80 var det inte vigeslring du letade efter? *förvirrad*

• anna_80

Bride2B...sorry! är helt uppslukad av vigselringsjakten, så jag tolkar om allt till det, hihi! Det kallas selektiv perception!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)