• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Bride2B...de e nog väldigt individuellt hur lång en vigsel är beroende på om man har mycke solosång osv så vi räknar på 1 h minst...sen blior de säkert en del mingel när vi kommer till festplatsen...tror 1 blir bra...bättre att ha lite för gott om tid vid fotografering än att stressa

• Blåklinten

Kolla www. stenaline. se för resor till tyskland

• Bride2B..

Blåklinten.. okej jag tänkte bara att du skulle ha det i tankarna :)

angående tyskland, det är väl inte ½ som man ska hinna till färjan på... men det är nog den resan för 795 kr... ska kolla upp det lite mer närmare :)

• Bride2B..

jag hittade detta inlägget "Shopping Billet kr. 170,-
    Kør sydpå til Rødby og bed om en Shopping Billet i billetlugen. Betal billettens fulde pris på 420,- kr.
    Hvis du chekker ind i Puttgarden senest 3 timer efter færgeafgang fra Rødby refunderer vi 250,- kr. om bord på færgen i informationen."

det var DENNA jag menade :)

• mmmajzannn

Nu är jag klar med ALLA inbjudningskorten=))) Tjohoooo! Nu ska jag bara lämna dom till min kära vän som ska skriva i dom=) Jag = Lycklig=)

• Blåklinten

Låter bra med resan...får nog bli en sån

Jodå vi tänkte allt till en del innan vi bestämde tid.
    Fotografen hade sagt till Oskar att han ville ha iaf 2 timmar om inte mer....

Vilken tid ska ni ha vigseln ??

• Blåklinten

mmmajzannn...grattis till inbjudningskorten...vi ska börja med våra i morgon

• Bride2B..

mmmjazann, vad kul, du får fota så man får se de :)

Blåklinten.. 2 timmar hos fotografen? hur mycket kommer ni betala för bilderna m.m? är det proffesionell? vår vigsel är satt kl 15.30

• Blåklinten

Bride2B...vi har inte pratat om priser å sånnt ännu med honom men vi kommer ta både inne och utomhusbilder.

Vi känner honom och han jobbar som fotograf och är väldigt duktig...de va han som tog korten på den andra tjejen som bor där vi bor (augustibrud)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)