• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Oj...de låter jobbigt...har alltid haft tur med mina jobb och chefer...aldrig något tjafs.

Vi ska göra ett stort hjärta i papp som vi ska fästa ballonger på i stället för traditionell båge (tror de iaf)

• Blåklinten

Måste nog ringa o kolla så vi kan ha lokalen under söndagen me...blir osäker på hur jag bokade

• Bride2B..

blåklinten.. mjo alla utom jag verkar hja den turen *suckar*
    det med hjärtat låter sött :)

• Blåklinten

Ja jag gillade me den iden...Oskar e lite känslig för björklöv, pollen osv så därför är inte en vanlig båge något alternativ

• Bride2B..

jaha okej, desto större anledning att ha ett hjärta då ;)

• Blåklinten

Ja man vill ju inte att han ska få en allergisk reaktion under festen !!!

Nu har jag skrivit klart allt i boken...bara att sudda blyertskladden kvar.

Funderar på att låta Oskar själv välja kort som han vill sätta in om han vill...eller få se vad *beslutsångest*

• Blåklinten

Fick min korsett i dag...jättefin men för stor...jag som mätte så noga o räknade om o allt men men

• Bride2B..

Blåklinten... jag var i stan idag med en av mina kompisar, vi gick in till en pappers affär som jag inte visste fanns, den som letar finner :D Jag hittade där i alla fall papper till inbjudningskort och kuverten till :D inget strul, 40 st av allt kommer kosta 640 kr (Hårdare papper 160g, transparent papper 120 g (tror jag det var) och sedan ett E65/C5 kuvert till i samma material och färg som det hårdare pappret...) men sedan tillkommer ju annat som material för embossing (minst 100 kr), för att skära all papper (40 kr) och band som man ska kunna knyta ihop kortet med.. nu är vi uppe i 780 kr minst, det kostar lika mycket som att beställa typ...! Usch jag får sån ångest *lessen*

Var sjukskriven från jobbet idag med, gick runt i stan, samtidigt som jag kollade papper, och gav ut mitt CV på olika cafeer och butiker. Jag kom hem med 2 st, skrev ut 13 sammanlagt... Jag vill verkligen inte jobba imorgon, tycker ni det är fel att jag gör som jag gör? *undrar förvirrande*

Min bärbara dator kom inte igår, den ska tydligen vara här idag.. men men den som lever får se *suck*

• Blåklinten

Va kul att du hittade material till inbjudningskorten !!!
    Våra kommer nog kosta mer att göra själva än att beställa men de får bli så om man vill ha dom som man vill

Jag tycker du ska gå till jobbet tills du sagt upp dig/ hittat något annat för de e ju ändå pengar att tjäna...de e iaf vad jag skulle gjort !!

Hoppas du får något nytt nu när du sökt !!

Blev klar med alla gjärtans dags prsenten i dag...de kändes bra

• Destiny00

Idag var vi & kollade på ringar..*jippi*
    Men SÅ svårt.Man ska ju komma överrens om nån oxå..hehe..!

Hoppas allt är bra med er !!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)