• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

Hej!!Nu har jag kollat med Micke å han säger att om man åker tåg å bokar långt innan kan man få biljetter för ca 290 kr å färgan kostar 1500 men då är det med bil å 4 rums hytt.
    Bästa stället att köpa Alkohol är ett varuhus som heter Aldi å sen finns det ett varuhus precis när man går av färjan i kil.
    En platta norrandsguld 75 kr som tex säger man till i kassan att man ska utomlands så slipper man panten. Wiskeyn ca 55 kr flaskan
    Hoppas det va lite hjälp.
    MIllan

• Blåklinten

Tack för tipsen Millan....här ska handlas sprit

• Bride2B..

Blåklinten.. jag gick till jobbet idag :) har du bestämt dig angående korten?

raskan, jag tyckte det var lite dyrt för färgan... har någon klarat att göra allt på 3 timmar för 170 kr? (eller vad det nu än var?!) det att man betalar pengar och hinner man tillbaka inom 3 timmar så får man tillbaka mer än hälften av pengarna....
    känner nån till det?

• Blåklinten

Bride2B...ja jag slog in presenten i går...sen får han välja om han själv vill sätta in några kort.

Sånna affärer som man köper sprit i i Tyskland brukar ligga nära om inte precis vid färje terminalerna.
    Ska kolla vad en resa kostar från Gbg

• Blåklinten

Bride2B...har du hört något från de andra jobben du sökte i veckan ??

Ett tips är att ringa dom antingen i dag eller i början av nästa vecka för att få svar.

• Blåklinten

Nu har vi bestämt tid för vigseln...kl 13:00, så nu ska vi börja med inbjudningskorten i helgen...äntligen

Hur går det för er andra brudar ???

• Smurfan86

ja vi behöver kanske inte börja stressa än... Ska gifta mig om 1 år ca.... OM de inte blir till Nyår 2005.. (detta året)

• Bride2B..

Blåklinten...Den resan gäller till Puttgarden eller vad det nu än heter Angående affärerna så gick jag runt till affärerna, jag skickade inte in de ;) jag är jämt så upptagen med jobbet just nu som sagt, börjar vid 3, känns som om jag är fast hela tiden :(
    Blir inte 13.00 lite tidigt? man får tänka sedan på att middagen skall ske efteråt, ska ni redan äta middag vid 14-14.30? det är ert val men ett tips bara så ni har det i tankarna!!!

• Blåklinten

Bride2B...vi räknar med att vigseln tar ca 1 till 1,5 h sen ska man prata med alla utanför kyrkan, sen ska alla ta sig ut till festlokalen, och iom att vi ska fotas efter vigseln med så tickar nog timmarna i väg ganska fort.....

Jo jag vet att du lämna ut dom men de e ändå bra att ringa o sätta lite press på dom och få ett ordentligt ja eller nej

• Bride2B..

Blåkklinten, jo jag har fått det tipset, men många sa att de inte behöver folk just nu men att jag kunde lämna en ansökan... kommer inte ihåg vilka det var, men det var praktiskt taget allihopa!! Vigseln brukar ta 40 minuter har jag hört, inklusive mingel kanske det tar 1 timma, sedan hos fotografen ca 1 timma då är kl 15.00 ni anländer säkert till lokalen runt 15.30.. hur lång tid har ni beräknat att middagen ska ta?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)