• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

blåklinten... jag vet inte, marcus ville beställa kort för han tyckte om några på calligraphen... jag tyckte lite mindre om dessa eftersom utseendet inte antydde på bröllop, det var ju vitt men inte mer med det liksom :/ såhär ser de ut
    files.shopserver.dk/download/682247.gif

vad tycker ni?
    angående OSA datumet så vet vi inte säkert... bröllopet är ju i september, jag måste skicka iväg de innan semestern vet jag eftersom många i våra kretsar är oftast upptagna i september. Vi kommer förmodligen skicka iväg de i maj och ha OSA datumet i mitten eller början av Juli. Låter det för knäppt?

• Blåklinten

Bride2B...jag håller med dig, de va inte min stil alls.

Oskar tyckte vi skulle sätta osa 1 juni men jag vill nog ha de lite tidigare...osäker på de

• Bride2B..

blåklinten, han sa såhär (marcus alltså) "varför frågar du mig om min åsikt och vad jag tycker och varför ber du mig sitta ner med dig och välja och tycka när jag inte får som "JAG" vill ändå?" vad ska man svara liksom? *usch*
    jag hade också valt att ha OSA datumet tidigare... början av maj kanske? eller mer mot mitten? det beror på tycker jag eftersom vi inte vill ha för mycket catering mat, inte för stor tårta (vill inte slänga massor) och hur mycket alkohol som kommer gå åt... vi kommer förmodligen åka till Tyskland i mitten av Juli eller mer mot slutet....
    Sånna saker tänker jag på när jag tänker "OSA"... bara ett tips ;)

• Blåklinten

Bride2B...så e de inte här vi kommer faktiskt väldigt bra överens, men vem e de inte som sitter och ringer alla samtal fixar och donar så de e nog mest jag som bestämmer ändå men Oskar tycker de e ok.

Ska ta upp de i kväll ang osa datumet...kanske blir lagom att ändra de till 1 maj

• Bride2B..

blåklinten, jo jag o marcus har inte ett problem om vem som bestämmer eller liknande men när han väl valt nått så kommer han inte fåt det typ.. förstår du hur jag menar?

Personligen skulle jag satt OSA datumet i maj... ;)

• pigelin

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    Jag 25 och han 26
    2. Vad heter du/ni?
    Zandrah/roger
    3. Vart bor du/ni?
    Malmö
    4. När har ni satt datumet?
    Inget datum ännu... antingen i år elelr nästa år...
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    Inget
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?
    vet ej vad jag vill ha.. kan ej bestämam mig...

• Bride2B..

vill välkomna pigelin till tråden :)

• Blåklinten

Bride2B...jo jag förstår, men man får kompromissa man lär sig de väldigt bra när man bor i hop och i synnerhet när man bygger hus...hoppas de löser sig.

• Blåklinten

Ska träffa han som ska fixa vår mat på tisdag...ska bli bra att få veta vad den största utgiften (ungefärliga) för hela kalaset kommer bli

pigelin..välkommen till tråden

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)