• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

Hej tjejer.Hoppas att dagen har varit bra.
    Millan

• Bride2B..

anna_80, jaha ;) det kan bli så ibland...

raskan, allt är bara bra förutom att jag fått min mens nu inatt/imorse :( jag har kramper i underlivet :( o så har jag lite migrän *aj*

• Blåklinten

Bride2B..stackare, den e verkligen inte rolig !!!

Själv var jag hos gynekologen i går och gjorde nåt prov i livmoderhalsen eller nåt sånt för att se om det fanns canser....tydligen nåt man måste göra från de året man fyller 23...inte trevligt alls !!!!

• raskan

Åh jag skulle verkligen behöva ta cellprov jag med efter mina 2 barn men varge gång så har det kommer hinder hmmm.

Usch inge kul med mens värk fy.

Idag komemr det en tjej å kollar på min klänning så tänk på mig runt 18 å håll tummarna för att hon köper den.
    Millan

• Bride2B..

blåklinten, jo jag har också hört talas om det.. man får komma typ varje år elelr nått för att kolla upp sånt... en kompis till mig gjorde detta provet, hon är 24/25 (kommer ej ihåg) och de tappade bort hennes prov. De som gör proverna säger såhär "om du inte hör nått ifrån oss så är allt okej, men om vi kallar efter dig då är det nått fel".. då kan ni tänka er hur denna stackars tjejen kännde sig när hon fick ett brev hem. Men tack och lov stog det bara att de tappat bort hennes prov och att hon måste lämna ett nytt... usch vilken äcklig känsla hon mste haft!!!

raskan, jag håller tummarna för att du får sålt klänningen idag :D

• Veronika

1. 23 (24 när vi gifter oss)
    2. Veronika/Christoffer
    3. Täby
    4. 27 augusti 2005
    5. Oj, det mesta är klart tror jag.
    6. Min klänning håller på att sys, jag har inte sett den än *pirrigt*, min M2B ska byra frack.

Hej hej! Jag hoppar in här, men jag tror inte jag orkar läsa 360 inlägg...

• raskan

Hej veronika,,,
    Välkomen till tråden!!
    MIllan

• Bröllopstokiig

Bride2B...ja de e vartannat eller vart tredje år. Till mig får jag brev i båda fallen både om de e bra eller ej.

Ska självklart hålla tummarna för dig
    Har du tittat på någon annan klänning ??

• vintertid

Veronika: Vi gifter oss på samma dag!

• anna_80
    ånej... råkade klippa av mig håret hos frissan idag!! har nästan bestämt mig för en rätt kort frisyr på bröllopet, men tänk om jag ångrar mig! då får jag ha peruk! eller superodla håret till i juli! tur att man har en pojke som kan trösta...
Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)