• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Ok, funderar på om vi skulle sy våra med symaskin

• Blåklinten

Fotografen klar...han hade ett till brudpar samma dag men vi hann först så vi fick den tid vi ville

• Bride2B..

åhh vad man längtar efter att göra massa bröllopssaker hela tiden :) jag har ett par saker att göra denna månaden själv.. jag skall köpa klart hela min brud utstyrse; tiara, strumpebandhållare, stay ups och brudskorna fattas. Kan inte bestämma mig heller om jag ska ha handskar eller inte, vi får se :)
    sedan så är det bröllopsmässa i slutet av månaden, precis efter löning vilket är perfekt. Den helgen skall jag shoppa loss med bröllopssaker :D NOJJA!!!! *haha*

Inbjudningskort måste jag bestämma mig för. köpa eller göra?! det är så svårt tycker jag :(
    När borde man ringa tillbaka till kyrkan för att bekräfta bokningen samt bli tilldelad en präst? när jag ringde och bokade sa hon att jag skulle återkomma till våren.
    En annan sak jag längtar efter är att min vigselring är i affären och väntar på att bli upphämtad den på onsdag, marcus förbjöd mig att hämta ringen, han tog beställningslappen så jag kan inte hämta upp den förrän han kommer hem igen, han som åkte igår och kommer inte hem förrän den 22:a igen :( jag vill ha min ring! aja, den som väntar på nått gott väntar inte för länge ;)

• anna_80

har kollat ring idag! ska nog specialbeställa en i vitguld med "skrovlig" yta och guldfärgade diamanter. Kommer förhoppningsvis bli fint till förlovningsringen som är tvärt om: blankt rödguld med vit diamant. spännande!!

Hur ser era ringar ut?

• Blåklinten

Nu har vi diskuterat mat med de som ska catera, vi ska fundera på de vi diskuterade och sen höra av oss för att få provsmaka

Nu får vi satsa all energi och ledig tid åt att göra inbjudningskorten !!

Bride2B..hur går de för dig och inbjudningskorten, kommit fram till något ??

• raskan

Hej tjejer!! Ja som ni kanske läste i min tråd så står jag klänningslös
    Nä det gör jag iochförsig inte än men klänningen jag köpte känns inte som jag så jag ska sälja den!!Tänkte försöka satsa på en Nixa.
    Känns inte alls kul eftersom jag verkligen gillasde min klänning men jag tror att det kommer lysa missnöje om mig i den klänningen.
    Millan

• Blåklinten

Ja sälj den om det inte känns rätt, de finns ju en massa andra du kan välja bland där ute i klänningsdjungeln !!!

Hoppas på att du snart hittar en som känns rätt!!!

• raskan

Ja jag hoppas det jag med!!!
    Konstigt nog så känner jag mig panikslagen även fast det ju faktiskt är 3 månader kvar!!Jag är bara så rädd att man bara tar nån om ni förstår
    Millan

• Blåklinten

Jag förstår dig, allt måste ju bara va perfekt dagen D

Hoppas jag blir nöjd med min klänning när den e klar...nu börjar jag bli nojig...men ne de kommer bli bra, jag får ju bestämma allt själv

Själv håller jag på att leta korsett och slöja.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)