• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

fick ni nått pris på den. det va 4000 tusen va
    millan

• Blåklinten

raskan...ja från 4000 och max 6000 tror jag de va beroende på storlek säkert

• Blåklinten

Får inte ut bilderna på vår sida så jag får maila till er som vill se...dom e inte riktigt helt klara...ska ändra lite ska nog ändra osa datumet och dom ska skrivas ut på en bättre skrivare så man får skarpare text

• vintertid

1. Ålder (din och din M2B's): 24 och 23
    2. Vad heter du/ni?: Vill inte säga.
    3. Vart bor du/ni?: Göteborg
    4. När har ni satt datumet? 24e September
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?: Bokat kyrka och lokal, pratat med tärnor.
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut? Nej inte än.

Hej alla unga brudar! Jag har funderat lite på det här med att ha kostym istället för frack/frockcoat, är det okej? Hyra känns lite att slänga pengarna i sjön, men en snygg kostym vore ju snarare en investering!

För er som håller på med egna inbjudningar, festprogram o.s.v. så vill jag tipsa om en sida som kanske kan ge lite inspiration.
    www.whole-caboodle.co.uk/

• anna_80

blåklinten: tack för tipset! Ofta hittar man fina bilder, men man vet inte riktigt var man kan köpa kläderna. Gbg är ju inte så långt från halmstad.

Vintertid: vi har också tänkt som du. En kostym kan ju användas i framtiden. Jag tycker att det viktigaste är att kill-kläderna passar ihop med klänningen och att man trivs i dem. Det blir ofta mycket fokus på klänning, men jag vill att folk ska tänka att Magnus kläder också är fina, så han inte bara försvinner i mängden. Så nu gäller det att hitta en riktigt snygg kostym.....

• Blåklinten

anna_80...vi var och kollade på kostymen i Gbg och den va verkligen jättefin...han som jobbade där sa även att om man ville kunde man komma tillbaks med jagckan sen efter bröllopet så kunde dom korta den till den "vanliga" längden så man kan använda den vid flera tillfällen.

Dom hade fler snygga kostymer på samma ställe

• anna_80

blåklinten: låter ju bra. vet du hur lång leveranstid de har? vi är också ganska inne på en ljus kostym.

• Bride2B..

hej anna_80.. välkomna till tråden :D

Blåklinten, korten var jättefina :)

vintertid, välkomna till tråden

• Blåklinten

Bride2B...tack Känns skönt att veta att de blev bra, tror det blir silvertråd i stället för guld föresten.

Hur går de för dig..har du fått tag på några inbjudningskort ??

Hur långt före kommer ni sätta osa datumet ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)