• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Smurfan86

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Jag är snart 19... Och min sambo (fästman) är snart 23...
    Vi bor i Klippan i Skåne för tillfället.....
    vi är inte riktigt överrens om datumet,... kanske till nyår 2005.. eller så blir dte förskjutit till 11 februari 2006..

Vi har inte gjort så mycket.
    Men vi var o kollade på kläder igår... O jag har bestämmt mig...

det blir en.

Aspera 37040:)))))
    Älskar den....

• Bride2B..

smurfan86, välkommen till tråden :) ung du var... *ler stort*

Hur länge har du o killen varit tillsammans? Har du bild på klänningen kanske?

• Blåklinten

Våra näbbar är lite äldre...båda är ganska långa och smala så en stor/vid klänning skulle inte passa dom riktigt...får leta vidare.

Vi funderar på att lång chryslern från Oskars jobb och åka ner med min tärna o hennes pojkvänn för att köpa alkoholen...annars kanske man kan ta nån bussresa.

Smurfan86 välkommen till tråden

• Bride2B..

blåklinten... jag håller på och letar inbjudningskort på ebay för bröllopet :) hoppas jag hittar nått bra och billigt!!

• Bride2B..

smurfan86 jag förstår vad du menar helt och hållet :D känndes så för mig också. Bor ni ihop?
    Klänningen är jättefin förrästen :)

• Blåklinten

Ja där kan du nog hitta något !!!

Ska söka vidare på internet efter klänningar....annars bor ena tärnan granne med min sömmerska så kanske hon får sy om hon hinner....

Oskar e hemma nu på lunch men när han har åkt ska jag nog hinna klart med presenten...bara korten kvar sen

• Blåklinten

Våra provringar kom i dag....ååå sååååå fina dom är...måste beställa dom snarast

• Smurfan86

bride2B

Japp vi bor ihop sen 4 mån tillbaka idag..

O jag är så lycklig.....

Älskar han av hela mitt hjärta....

Hur gammal är dU o din man??

kram

• Bride2B..

blåklinten... hur går det med din klänning förrästen? har ni börjat med den? sist jag kommer ihåg att du nämnt nått var att ni valt tyg och så. hur går det?! Har ni köpt Oscars kläder än? Provringar, vad är det?
    Min bärbara dator är på lagning och jag kan inte börja med texten än... den borde komma denna veckan någon gång... hoppas på att det blir snart

smurfan86, nämän vad gulligt. Jag och min pojkvän har inte bott ihop fastän vi sover hos varandra väldigt mycket. Både han och jag bor hemma hos vår -a föräldrar... Han är 19, fyller 20 i augusti, och gör lumpen just nu och jag är 20 år, och 37 dagar typ :)
    lite mer än 1 månad innan vi firar 4 år tillsammans så gifter vi oss (4 år den 28:e oktober), förlovade har vi varit snart i 3 år, sedan 7:e Juli 2002 och vi är mer kära än någonsin :D :D :D :D :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)