• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

Destiny00, jag vill välkomna dig till tråden som blåklinten gjort :)

mmmajzan, synd för alla problem, jag vet exakt hur du känner dig angående pärlorna *sucka*

• Blåklinten

Såg att det kommer en bröllopsmässa till i Gbg 20/2 jippiii den kan jag gå på...någon mer som ska dit då ???

• Destiny00

Blåklinten & Bride2B: Tack så mycket...!

Färgtema har jag inte riktigt klart änn men det lutar mot vinrött & vitt,kanske lite silver.Min klänning är vit & vinröd sen håller syrran på att leta en tärnklänning i den färgen.Kyrka & lokal är klar,inbjudningskorten ska vi göra själv.Det är väll det som är klart.Mat vet vi vad vi ska ha våra mammor ska hjälpa oss med det..

Men det är mycket kvar.Ska ni ha nått band som spelar ? Hur kommer ni från kyrkan till festen ?

• Bride2B..

blåklinten, jag ska dit :D jag vet inte om marcus skall med, men jag tror att min brudtärna skall med, vi kan göra upp en tid och träffas kanske och utforska alla roliga grejer tillsammans?! :D

Destiny00, vi kommer inte ha nått band utan kommer använda vår bärbara dator och ha en rullande mp3 lista på winamp. Angående transporten till festen från kyrkan hade vi tänkt att hyra en limousine, lite dyrt men väl värt det eftersom det är nog den enda gången vi kommer åka limousine

• Bröllopstokiig

Bride2B...Jag vet inte om Oskar kan följa med häller men min tärna bor ju i Gbg så hon följer säkert gärna med och kanske dom 2 andra hemifrån åxå. De vore jätekul om vi kunde träffas...verkligen

Destiny00..vi kommer åxå ha dator och/eller skivor, funderade på att ha ett band först men ångrade oss.
    Vi kollade på en limousine men de skulle kosta en massa så antagligen kommer vi låna min mammas nya gubbes brors gamla veteranbil som ska va i väldigt gott skick

• raskan

nu kan jag inte hålla mig längre!!Ihelgen skickar jag ut inbjudningarna!!
    Millan

• Blåklinten

Nu har vi allt material till våra inbjudningskort, bara tiden i kyrkan vi måste bestämma innan vi börjar greja

• Destiny00

Jag skulle vilja åka häst med vagn men det vill inte *gubben* Så jag funderar på limmo.Måste kolla hur mycket det kostar.Trodde häst & vagn va billigare men det kostar ju runt 3000:-

Hur länga har ni vetat av när ni gifta er,har ni planerat länge ? Min svärmor vill att vi ska åka ner på nån mässa i stockholm,kommer inte ihåg när.Nån klädmässa.Skulle kolla om det fanns nå fina klänningar där...

• steellady

Oj, oj, många frågor där

1. Jag är 18 och han 21.
    2.Jag heter Susanna och han John
    3.Vi bor i Borås
    4.Den 16 juli 2005
    5.Vi är helt klara med alla bokningar
    6.Jag har köpt klänning, en enkel cream färgad med smala band av pärlor.

Det var lite om vårt bröllop!
    Ha det bra!

• Blåklinten

Destiny00...vi bestämde att vi skulle gifta oss över 1 år före men jag kommer inte i håg när vi började planera

De kommer en stor bröllopsmässa till Sthlm nu i helgen...den har redan börjat tror jag, kolla här på BT där står det om en del mässor

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)