• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

De finns at köpa på calligraphen men just den sorten skall säljas ut. De ska ta bort den ur deras soritment. Jag ska ringa dit imorgon och kolla att det finns kvar ca 40 st :D

• Blåklinten

Ok...ska ni ha festprogram och placeringskort deån samma "serie" ??

• Bride2B..

Blåklinten...De hade inte dessa som placeringskort... bara extra inlagor och kuvert till... Vi kommer inte ha festprogram, det får gå utan.. Onödigt bara tycker jag med pengar och material! Toastmastern får sköta det genom snack istället :)
    ska ni ha festprogram m.m?

• Blåklinten

Ok..ja vi ska ha festprogram...vi ska skriva en liten rad om varje person, vad det är för mat vin bar osv.

Beställde kort tilldet i förra veckan och ska åka o kolla om jag kan få mängdrabatt för de pappret som vi ska använda att ha utanpå festprogrammen, både utanpå och innuti inbjudningskorten och som vi ska fästa på placeringskorten på något bra vis.
    Sen ska vi skriva ut själva på skrivare med typsnittet Vivaldi.

Hoppas de inte tar FÖR lång tid att fixa om man sätter sig ner och jobbar effektivt några kvällar !!!

• Klingberg to be

1. jag 23/han 24
    2. Annelie/Josua
    3. Uppsala
    4. 7 maj
    5. Vi har bokat det viktigaste; kyrkan, festlokalen, kläderna, inbjudningskorten, fotografen, filmningen, bröllopsresan, gåvorna, toastmaster, tärnorna, brudnäbbarna...har kollat litepå dekoratoner till festlokalen...
    6. Jag har köpt min klänning, så den hänger resan hemma i garderoben och han har bokat sina kläder på samma ställe, han ska hyra...

Det känns som om vi har gjort klart det mesta men ändå så är det massa kvar. Det är ju alla smådetaljerna som tar tid...

• Blåklinten

Klingberg to be...välkommen till tråden.
    Inte så långt kvar för dig, men du verkar ha koll på de viktigaste....men som du säger en massa smådetaljer som dyker upp

• 2005

Bride2be

21/5 är det vi

Har i helgen insett att det bara är fyra månader kvar *hjälp* ¤ månader - det är ju ingen ting!!

Tror i alla fall att vi har koll på det övergrupande, men jag blir mer ocj mer inriktad på detaljer, såg en repriss av "bridezillas" idag och börjar oroa mig för att man skall bli sådan

Vi ses !!!

/ 2005

• 2005

Skriver visst som en kratta på kvällskvisten *ursäkta*

• raskan

2005 ,,,
    Hallå å välkommen ja alla ni andra nya åxo för den delen!!
    Kul jag såg att vi gifter oss på samma dag
    Ja nu är det inte långt kvar fy jag tycker att det börjar pirra lite!!
    Vi sksa träffa prästen den 15/2 å gå igenom själva vigseln.Vi ska låta göra fest å vigselprogrammen å vill ha det färdigt. Hur långt har ni kommit???Det känns som om jag lagtav mig hujedamig.
    Millan

• Bride2B..

Klingberg to be, välkommen till tråden! Vad är det för slags klänning du har köpt *nyfiken* :)

2005 Bridezilla var jag redan innan Jul det har lugnat ner sig lite, men ju närmare datumet jag kommer komma desto mer kris blir det

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)