• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

Marcus brukar också presentera mig som sin fru.. :) "dett känns som vi redan är gifta och du redan är min fru" säger han ofta med ett SMIL på läpparna :D

Blåklinten... Nu hittade jag Almyrida :) det så jättemysig ut.. tror jag o marcus promenerade dit när vi var på kreta :)

• Blåklinten

Bride2B...tror de kommer bli FÖR lugnt på Almydia så nu letar jag andra hotell men har fortfarande kvar de som ett alternativ.
    Vart på Kreta var ni?? Fanns det fina stränder ???

I dag bestämde vi att vi gör inbjudningskorten själva...vi kollade runt på en massa olika alternativ men vi kom inte fram till något bra så nu har jag designat egna....men bara i huvudet än så länge.

• Bride2B..

blåklinten... här var vi :)
    Vi var också då på Kreta, i Hersonissos Analipsi, Hotell TSALOS BEACH

ANALIPSI
    www.apollo.se/kuoni/htm/docid=23&folderid=7402&Type=facts&Branch=Apollo&LanguageId=2.htm

HOTELLET
    www.apollo.se/kuoni/htm/docid=24&folderid=30092&Type=hotel&Branch=Apollo&LanguageId=2.htm

Kan HÖGT rekomendera det, lite lungt där med, men ca 5 km från centrum.. PRECIS lagom..... Inte dyrt med taxi eller buss, ett bageri låg inte så långt ifrån och massa utbud av restauranger och mysiga ställen fanns där :D :D

:D Kan som sagt HÖGT rekomendera der!! :D

• Blåklinten

Tack för tipset...ska ändå kolla vidare lite så man får de helt perfekta just denna resa.

Har ni pratat om vilka länder ni ska åka till ?? E de fortfarande tågluffning som gäller ??

• Bride2B..

blåklinten...nja har inte pratat mycket om vilka länder ännu eftersom det är över 1,5 år tills dess :) men vi har snackat om Wien, Paris, Storbritanien m.m vi ska ta en global biljett så vi kan åka ruint hela Europa på 1 månad, 3800 kr kostar biljetten för 1 person :) billigt tycker vi. Bäst att passa på när man inte har barn eller nått att passa för det är nått vi båda velat göra. Vill också båtluffa men det kan vänta ett tag *ler stort*

• Bride2B..

Nä nu ska jag krypa ner i sängen, kolla igenom bröllopsplaneringen lite (vad som behöver fixas m.m) och kolla på C.S.I om 15 minuter på kanal 5 :)

Sov gott, vi hörs imorgon! *vinkar*

• Blåklinten

Hej på er tjejer...i kväll ska jag beställa blanka kort så vi snart kan börja med inbjudningskorten...har kollat på kortdesign...finns det något mer ställe(hittade inga på Calligraphen) ??

• Blåklinten

Hallåååå vart e ni ???

• raskan

här är jag!!! Har du kollat på panduro.se?
    Igår hittade vi äntligen tärnklänningar sååå skönt å kunna stryka även det! Micke va inne å bestämde papper mm hos damen som ska göra våra vigsel/fest program.
    Millan

• Rin

Blåklinten: Närmsta pappershandel lär ha ett urval av enkla enfärgade kort i olika färger. Var själv inne på en i Lund för ett tag sedan och de hade jättemycket, både matta och metallicfärgade. Enkla, dubbla och "z-vikta". Med eller utan hål.
    Och relativt billiga också...

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)