• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

Jag tror jag vet vilken ring du syftar på.... gjorde inte Guldfynd eller nån reklam för den nyligen? Min ring har jag också valt ut, detta innan vi ens förlovade oss (detta var för 2,5 år sedan :)).. angående bröllopsnatten så tror jag någon av släkten skulle ställt upp för er, att passa tösen för en dag/över natten så ni kan ha ert sköna och sova i lugn och ro. det ordnar nog sig :) jag har sammanställt en sida för mig själv och för att andra ska hitta lite insperation... kolla in den om du vill, groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

kramis

• mmmajzannn

Bride2B:
    Nej, vi har köpt våra förlovningsringar från Smycka, därifrån är min vigselring åxå. Jo, självklart så kommer någon att vara med min dotter, det blir nog hennes mormor som komemr att vara med henne, men det jag menade var att så skönt det skulle vara att sova hemma, i sin egen säng, och bara få sova ut, utan att någon väcker en! Och vakna och bara softa utan att springa upp och leka det första man annars måste göra när man har slagit sina två blå=)))

• Bride2B..

mmmajzannn.. jaha ;) men jag hoppas ni får det superbra :D

• mmmajzannn

Jo, det kommer att bli bra hur som helst, egentligen spelar det ingen roll vart vi är, bara vi är tillsammans, då kan vi lika gärna bo i en hydda uti skogen=) hihihi

• Bride2B..

det är f*n sant :D så tänker jag jämt *ler* vad heter tösen då?

• mmmajzannn

Våran dotter heter Alma! Som betyder själ på spanska=)

• Bride2B..

jo jag har hört det! :) läste det på mamman som ville ha namn till snart födda tvillingar.. :)

• Bride2B..

raskan... de var jättefina.. såg de redan igår på en annan tråd du hade gjort ;)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)