• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Mad

fritzh
    bor också i täby, ibland tror jag att man är dom enda som bor här ute. = )

• fritzh

Mad:

Trevligt!!!
    när och var gifter du dig?

• raskan

fritzh,,,
    OK!! jag vet faktiskt inte hur länge man får ha kyrkan det måste jag kolla upp!!!
    Har du nummret till kantorn?? Annars kan du få det av mig!! Det är en kvinna som heter Christina!!

• fritzh

ja jag vill jättegärna ha numret!!

• Bride2B..

välkomna till tråden Mad :)

• mmmajzannn

Bride2B:
    Till dig, men alla som vill får väl svara=) hihi!

• Bride2B..

mmmajzannn...hihi okej :)
    Vi har, skrivit en reliminär gästlista, lagt upp en ungefärlig budget, bestämt modellen på min ring, (är oense om storleken på stenarna bara ), igår bokade jag catering, vi har bokat kyrka och festlokal, köpt nästan alla kläder (lite tillbehör på min utstyrsel fattas och brudförljets fattas, men vi vet vad de ska ha), vi vet vilket limousineföretag vi ska anställa, vi vet vem ska ta våra bröllopsfoton, mina brudskor skall köpas, jag tror jag hittat våra inbjudningskort (hade köpt några andra för 40 st/40 kr med massa rosmotiv på (4 olika modeller) men de antyder inget på bröllop så nu har jag ångrat mig), vi har inte bestämt hotell ännu men vi har ett par alternativ :)
    Vi har utset hela bruföljet och en toastmaster...

Jag kommer inte på nått mer
    Tror det är allt, annars skriver jag igen

• Bride2B..

det ska vara preliminär istället för reliminär såklart...

• mmmajzannn

Bride2B:
    Okej, det låter ju som att nästan allt är klart=) Min ring är enkel, den har jag set ut redan när vi förlovade oss, för snart 2 år sen=) Den är slät, platt med ett hjärta och det är 3 stenar i =) Förlovningsringen är som "bucklad" och uppåt rund, eller vad man kan säga=) Så det är ju klart. Skor har jag åxå sett ut, men inte köpt än.
    Fast vi har inte bestämt oss vart vi ska tillbringa bröllopsnatten,... jag skulel vilja vara hemma, tråkigt men skönt. har aldrig sovit hemma tills jag vaknar av mig själv, (har en dotter på 10mån) så det hade varit skönt, att få sova ut i egen säng! Men men, vi får se=)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)