• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Krezic80

Ja du Bride2B.. man längtar ju nästan efter sommaren nu. Känns lite underligt eftersom det är januari. Men man har ju redan vårkänslor. Härligt.

Självklart så längtar ju till sommaren me eftersom jag ska gifta mig med min Stefan den 6 augusti. :)

• Blåklinten

Kollade panduro men de e nog bra dom på kortdesign...beställer i kväll, här ska de pysslas

raskan..har ni bestämt vart ni ska på bröllopsresa??

• raskan

nä det är inte så jätte lätt för oss att bara dra iväg eftersom vi har våra små att tänka på.Vi va iochförsig ute i sommras när alexander bara va 2 månader (mabeira) men det skulle ju vara skönt bara Micke å jag. Sen är Micke enormt flyg rädd .Men vi har sagt att vi ska åka å det lutar åt Las Vegas men som sagt vet inte när.
    Millan

• Blåklinten

Ok...förstår men de kan va skönt att spara resan till senare också...så tänkte vi göra först men nu åker vi (antagligen) 6 dagar efter bröllopet

• Bride2B..

Krezic80.. håller med till fullo om att jag längtar till våren.. det innebär närmare till min älsklings muck och till bröllopet :D

raskan.. vegas låter hur kult som helst.. dit vill jag me någon dag

Vill att det skall vara sommar NUUUUUU!!! :D

• Bride2B..

jag behöver era tips om alla hjärtans dag... det är så att jag har planerat att min bästa kompis, min brudtärna, skall fotografera mig i massor :) (imon skall vi börja) i olika kläder, underkläder m.m och framkalla sedan.. 100 kort för 150 kr (hon är ganska duktig med kamera). Sedan tänkte jag köpa ett stort album, ca 150 blad, där jag kan klistra in alla bilder i för att sedan skriva lite text vid :) texten jag bestämt skall stå där fick jag tipset från en av BT's trådar "Jag älskar dig..." jag har 92 st "jag älskar dig..." och 28 st "Jag älskar dig trots att..." och sedan lite text om insperation, känslor m.m

Utöver allt deta så tänkte jag att jag skulle köpa 10 låååånga röda rosor (han köper alltid det till min födelsedag, alla hjärtans dag, våra jubileer m.m så jag tänkte att jag kunde överraska honom nu) och sedan en 3-rätters middag inklusive efterrätt på en mysig restaurang..
    Vad tycker ni??

• Blåklinten

Jättebra idè !!!

Själv vet jag inte vad jag ska göra....e urkass på sånna överaskningar medans Oskar ALLTID fixar något bra !!!

Tips kanske på personliga ideer men inte dyra !?

• Bride2B..

du kan ju sammanställa ett "jag älskar dig..." album/bok du me :)
    jag tror d kommer vara högt uppskattat... med rosor, och kanske ett mysigt bad med ljus överallt och sedan hans namn och ditt namn på golvet i sovrummet med ett hjärta runt..? (om ni har plats alltså, annars kan du göra första bokstaven på era namn på sängen med hjärtat runt :D)

• Blåklinten

Hjärta på sängen har han redan gjort en gång för inte längesen men jag ska tänka på de med boken...

Hur går de me din förskylning ??

• Blåklinten

Tänkte att de kanske blir lite tomt med en/några av de...jag älskar dig för att....men kanske kan man sätta dit lite fina hjärtan och andra klistermärken för jag har inte några kort.

Han ska få en secret box i morgongåva hade jag tänkt

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)