• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

blåklinten.. man får väl träffa de, prata och komma fram till nått. De kan säkert rekommendera något eftersom de ändå varit med ett tag :)

Krezic80, det låter jättehärligt med kristallklart vatten och sol nu... :)

För övrigt så har jag blivit sjuk... Jag är väldigt förkyld och har migrän i sambnd med det.. Det gör ont och ögonen rinner hela tiden... när jag säger att jag är sjuk till marcus så skrattar han o säger "du är bara förkyld" och sedan så sa jag att jag kanske inte kan åka till jobbet imon och då sa han igen, "sluta löjla dig, du är bara förkyld" :( Man blir väldigt lessen *snyyyyyyyyfft*

• Claes blivande fru

Hej!

Är ny här...
    1. Ålder: 32 (jag) 38 (M2B)
    2. Vad heter du/ni? Tina o Claes
    3. Vart bor du/ni? I Uppsala
    4. När har ni satt datumet? 20050709
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge? Kyrkan bokad, festlokal prel., DJ klar, frisör bokad, toastmaster klar.
    6. Har ni köpt kläder ännu? Nej så långt har vi inte kommit...

• Bride2B..

claes blivande fru.. välkommen till tråden :)

• Blåklinten

Bride2B...jag tror me vi kan komma fram till en lösning.
    Jobbigt me förskylning...min har inte gått över ännu men så länge men inte har feber så får man va glad tycker jag.

Claes blivande fru..välkommen till tråden..ni har satt samma datum som vi

De finns ingen här som varit på Zakynthos...skulle vilja åka dit men hittar inte riktigt nåt bra hotell så nu e jag inne på Kreta...har kollat mat o resor me hotell typ hela dan blir tokig snart !!!!!!

• Bride2B..

blåklinten.. hoppas verkligen ni finner det ni söker... har du kollat upp olika resor och hotell själv?

• Blåklinten

Bride2B...ja självklart...inte låter jag någon annan göra de i fall de skulle bli fel

• Bride2B..

blåklinten, jo jag förstår det.. var inte så jag menade.. Tänkte att du letade tips o så, tänkte kanske att det skulle vara bättre att "söka" denna informationen... ;)
    Men vi missuppfattade varandra visst...

• Blåklinten

Bride2B...du menar vad man ska tänka på osv förstår jag dig rätt nu ??
    Jag läste lite på bröllopsguiden om vad man kan tänka på men de va ju inget nödvändigt...de beror på hur man vill ha sin resa

• Bride2B..

blåklinten, ja typ så :) ska ni resa som nygifta eller som en "vanlig" semester?

• raskan

hallåjsan tjejer!!! Hur mår ni???

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)