• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

fritzh,,,,
    Välkommen hit!!!Kul med en sthlm brutta!Vart i sthlm bor ni? Vart ska ni gifta er???
    Millan

• fritzh

raskan...
    tack!
    vi bor i Täby!!! är du också från Sthlm?
    vi ska gifta oss i ÖstraRyds kyrka (på vägen mot Vaxholm) och sen ska vi ha festen i Näsbyslott... :)

själv då?

• raskan

F*n va kul vi ska åxo gifta oss i Östra Ryds kyrka Vi gifter oss 21/5 å ska ha festen på Kvarntorp (täby)
    Vi bor söder om söder men har hus i Hästängsudd/Svinninge!!!
    Kramiz millan

• fritzh

Cooolt!!!
    det är verkligen en supervacker kyrka!!

får jag fråga vad ni ska ha för transport mellan kyrkan och festlokalen??
    vi har nämligen ingen aning vad vi ska ha!

• raskan

vi ska åka vit limosine lutar det åt,om vi inte hyr nån gammal bil!!!Har ni fått reda på vilken präst ni ska ha

• mmmajzannn

Jag heter Malin och M2B heter Henrik. Jag är 24 och han är 30! Vi ska gifta oss den 20aug, på min 25 årsdag=) Vi bor i Luleå. Jag har beställt tiara, och näbbklänningar! Bokat kyrkan, lokal, och fixat bil till och från kyrkan! Drickat som ska drickas, ska min systeryster fixa. Gästlistan är klar, men inte skickad. Ska göra egna inbjudningskort, och servettringar, har beställt grejjer till det från Panduro! Menyn är klar,....! Har bestämt färgtema=), vinrött,.. Fotografen är bokad, (en kompis till Henrik) Och min gubbe är bagare, så tårtan blir ju billig=)))!
    Har ju kommit en bit på vägen!
    Men klänning är inte bestämt än, har hittat så ånga fina att ajg inte kan bestämma mig=(( Men det hinns ju!

Hur långt har du kommit??

• Bride2B..

TimråBrud.. Jo jag förstår det... jag är också lite skeptiskt

lilla kisse... välkomna till tråden, mina smileys får jag härifrån :) om du klickar precis över denna ruta på "Smiley i texten, se här?" så ser du hur man gör alla de coola/roliga smileys..

fritzh.. välkomna till tråden, vad blev det för klänning från provonias kollektionen?

mmmajzannn... Välkomna till tråden, vem riktade du din fråga mot?

• fritzh

Bride2B..

ja det blev... en modell som kallas "Bangkok" från glamour kollektionen.
    jag hade verkligen besluts ångest innan jag valde den, jag gillade en utav Irina Garamajs klänningar också.. men det var mina systrar som till slut fick mig att välja denna och det känns jättebra!!

När gifter du dig????

• Bride2B..

3:e September :D
    Jag ska kolla upp den klänningen sen :) blev nyfiken *ler*

• fritzh

raskan:
    vi ska inte ha någon från präst från ÖstraRyd... men Kantor ska vi ha... måste man ringa till kantorn och boka honom eller???
    vet du hur länge man har kyrkan? typ 1timme eller????

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)