Blåklinten... jag håller med.. :) tog aldrig kort i torsdags eftersom det snöade under natten och det var dåligt väder, så vi sköt upp det. Men vi ska börja med det snart :D Vet inte om han förtjänar det längre, han är elak lite då o då.. Men idag har han varit snäll för d mesta
Vi besökte fotografen idag, 4900 kr kommer allt kosta, vi betalade 1000 kr i förskott idag. Jag kommer byta om där också, vill inte ha på mig min klänning och åka dit, den kan bli smutsig och skrynklig
Sedan så bokade jag frisör, 900 Kr i timmen tar de och det skule ta 2 timar (jag ska på make up kurs med min tärna och blomstertjej så jag vill inte att de skall göra min makeup där) och sedan 200 kr extra för konsulation. Jag tycker det låter lite dyrt, men jag håller det preliminärt ändå. Man kan ju alltid avboka :) Och till sist droppade jag o marcus in på Albrekts Guld och kollade på alliansringar, en 0.75 ct (marcus val) och en annan på 1.00 ct (mitt val). Eftersom det är 25% rea nu (tills slutet av januari) så ska vi (jag) köpa ringen denna månaden. Vi sparar ca 3800 kr. På det sättet blir det 1.00 ct ringen i alla fall :D alla blir nöjda! Vi tänkte köpa ringen från Hellkes först och där kostar 1.00 ct 17 500 kr ungefär och den på 0.75 kostar 11.500, så nu får vi den för 1.00 ct för 11.250 kr så vi tjänar 250 kr på det och så får ju jag den ringen JAG vill ha :D
Jag är så glad, tänkte beställa inbjudningskort nästa månad, ska också beställa brudföljets kläder i februari. Bestman är lite slarvig så han får sköta det själv närmare sommaren, det hjälper inte att tjata på honom fastän det är MEGA rea på dressman.. han kan spara upp till 500 kr, om inte mer också.. men men, inget att göra åt, det är ju fortfarande marcus kompis och lite av ansvar :( *fundersam*
Inte sååååååå långt kvar nu :D mindre än 8 månader kvar *fnittrar* Jag måste komma ihåg att lämna in klänningen för att sy upp den lite och ångstryka den. räcker det om man gör det 1 månad i förväg tro?