• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

I dag var vi och beställde 300 st "fin papper" som vi ska ha till inbjudningskorten, festprogrammen och placeringskorten... jättefina e dom

mmmajzannn...har du bilder på de du köpt ??

• Bride2B..

mmmajzannn, vad kul :) får man se bilder?

blåklinten... hur mycket kommer ni få betala för alla program och inbjudningskorten?? (allt som allt alltså!)

• Blåklinten

För dom blanka korten drygt 1000 vet inte exakt och för de papprerna som vi beställde i dag 900

Vad får ni betala för inbjudningskorten ??

• Bride2B..

Oj... Med tryck och kuvert, porto och alltsammans blir det nog 1000 kr.. MAX!

• Blåklinten

Fast ni skulle inte ha festprogram va ??

Vi tyckte inte vi hittade några som vi gillade på varken kortdesign eller Calligraphen och kräsen som man e så vill man ju ha allt så bra de går så detta blir bäst kom vi överens om...hur ska ni göra med plaveringskorterna ??

• Bride2B..

aa det är utan festprogram... Fastän det är slöseri med pengar så kanske det är bra o ha..!(?) Jag pratade med en videofotograf igår som vi kanske skall ha (vi har preliminär bokat, han återkommer i slutet av Juli och talar om OM han kan ställa upp) och han kommer behöva ett program.. Jag vet inte hur det blir nu, jag vet bara att jag inte orkar tänka på det och att det är massa extra avgifter m.m.....

• Blåklinten

Ja jag skulle inte ha en bröllopsfest utan program....jag vill ju ha lite koll på läget under kvällen och sen hade vi tänkt ha en liten presentation av alla gäster i de vilket kan va kul.

Vi ska åxå filma men vi tar våran egna filmkamera eller någon i släktens så slipper man en extrautgift där.

• Nikkis

Hej hej!! Hittade den här idag, har inte hunnit kika så mycket förrän nu.... Är 21 nu, hinner fylla 22 innan vi gifter oss, han är 30.... Ska gifta oss den 3 spete,ber o håller just nu åå med inbjudningskorten, ska göra egna med material från bokhandeln o panduro.. Har bestämt mig för vinrött o guld som färgtema, tror att det kan bli ganska fint....

• Blåklinten

Nikkis...välkommen till tråden

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)