• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Hallååå e de e bara jag som e vaken ??

• Destiny00

Tror inte det är bröllopsmässan svärmor menade.Hon är egenföretagare & brukar åka ner på mässor för att innhandla saker till sin affär.Så om jag skulle hitta en klänning så kunde hon köpa den så blir det mycket billigare.Fast jag vet inte har ju bokat klänning oxå..

Måste sätta oss ner & börja med inbjudningskorten nu snart.Vi kommer göra dom på datorn,Men nån fin bakrund.
    Men har man 2 små barn så räcker inte tiden till riktigt..

Hoppas ni får en bra lördag allihopa..!

• Bride2B..

Nu har vi köpt min vigselring :D

En alliansring på 1,0 ct med gravyr och allt möjligt :D jag är så glad och åhhhh, jättelycklig... den 9:e februari är den här YEEEESSS!!!!

Priset landade på 11.320 kr från Albrekts Guld (de har 25% REA nu)..
    7 månader kvar innan min blivande skall trä den på mitt finger *hihi* längtar för fullt :D :D :D :D :D

Blåklinten.. vi kan prata om det lite längre fram i så fall :)

Destiny00, jag har vetat att vi ska gifta oss snart i 2 år men började planera förra året runt Juni/Juli
    Angående priserna för häst o vagn m.m, jag vet, det är SVINDYRT!! :( det är synd egentligen *snyfta*

steellady, välkommen till tråden, kul att se att det finns fler som är runt den åldern jag är i ;)

• Blåklinten

Grattis till ringköpet...vi ska beställa våra snart

I går hämtade vi korten och papprena till inbjudningskorten mm så bara vi bestämmer tid i kyrkan kan vi börja med inbjudningskorten !!!

Inte långt kvar till dagen D i gentligen...tiden bara rinner i väg, köpte en korsett i går så nu läääängtar jag tills den kommer.

Hur går de med din alla hjärtans dag present ??

• Bride2B..

blåklinten.. åhh vad kul :) så nu blir det pussel då *ler stort* jag fick själv reda på att de inbjudningskort jag ville ha har utgått från deras sortiment.. snacka om lessen *snyft* nu får man börja om från början och leta o leta *sucka*
    Det står still med alla hjärtans dag presenten tyvärr, jag har gjort boken och så, men inte tagit några bilder än eller skrivit texten.. men nu börjar jag ångra mig för bokvalet, jag kanske ska köpa ett riktigt fotoalbum i alla fall... vi får väl se... hur går det själv? *nyfiken*

• Blåklinten

Japp nu sätter snart kortverkstan i gång

Tråkigt med inbjudningskorten ....de va väldigt svårt att komma fram till något som vi båda gillade här med och när vi hittade ett gick de inte att få i de pappret som jag ville ha....hoppas du hittar några andra eller fixar egna...köp vita soom vi gjorde och tryck något fint...ska lägga ut bild på våra sen när dom e klara

De går riktigt bra med presenten...har gjort all text i skiss med blyerts och börjat fylla i med den vita pennan men jag måste fylla i 2 ggr för annars blir inte texten så tydlig *tidskrävande*
    Sen ska jag försöka leta fram ett foto som jag kan sätta på den andra sidan där jag intekrivit något...får passa på när han jobbar.

• Bride2B..

blåklinten.. åhh vad gulligt :)

• Blåklinten

Hoppas han kommer uppskatta den med

• Bride2B..

hehe det kommer han säkert ;)

• Blåklinten

Ska du ha näbbar/blomsterflickor ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)