• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Vi ska snart bestämma präst och då samtidigt fixa med musiken i kyrkan....vill va ute i god tid så jag pratade med dom i dag men dom hade inte bestämt semestrar ännu...hoppas de blir av snart iaf

• Bride2B..

mm, vi skulle också bli tilldelade en präst snart kommer jag ihåg, fast det är inte förrän 2-3 månader, alltså till våren. För när jag bokade kyrkan så sa hon expediten att jag skulle återkomma till våren för att ta reda på vilken präst vi ska ha m.m :)

• Klingberg to be

ska försöka hitta bilden....återkommer

• Bride2B..

Klingberg to be.. Okay, jag sitter o väntar ;)

• Blåklinten

Sitter o käkar lunch...vi har samma arbetsrum som hemkunskapen och köken ligger granne med oss så denna veckan får vi nästan varje rast pizzabullar *mums*

• Klingberg to be

www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Det är ungefär så här min klänning ser ut...istället för blomdekorationerna så är det mer strass...och mina underkjolar är större så det är mer "prinsessmodell"

• Bride2B..

Oj den var fin!!! Undekjolar? det lät mycket

Jag tror min kusin har en sån klänning, hon skall gifta sig den 26:e mars, hon köpte den nu i helgen *hihi*

• mmmajzannn

Igår så fick jag mitt paket med min tiara och två näbbklänningar=) Jösses vad fint allt det var=) Jag är såååå lycklig just nu=)

• Meddelande borttaget
  • raskan

verkligen jätte fin klänning!!
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)