• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Som nygifta
    Wow så kul de låter *längtar sååå*

Hej Millan längesen man hörde från dig...mår rätt bra lite förskylning kvar bara...hur mår du själv ??

• Blåklinten

E just nu inne på att åka till Kreta närmare bestämt i Almyrida och bo på Almyrida Beach Studios...ett **** hotell...gå in på apollo.se och kolla vad ni tycker om de

• raskan

åh det ser uderbart ut!!!!
    Jo tack jag mår bra!Ska åka med tärnorna imorgon igen å fortsätta våran jakt på klänningar!!!
    Millan

• Blåklinten

JAG VET
    Och de va inte dyrt häller vilket e en fördel !!!

Spännande..vad är ni ute efter för klänningar ??

• raskan

blåklints blåa tärnklänningar
    (vilket sammanträffande hehe)
    Millan

• Blåklinten

Ok...hoppas ni hittar något i morgon då !!!

Ska ni ha buffe mat eller meny ??
    E i planerartagen nu o då gäller de att göra så mycke som möjligt...ska ringa sömmerskan nån dag åxå nu när jag köpt tyget till klänningen...och sen e de väll tärnornas och näbbarnas tur....mycke kvar !!!

• Bride2B..

blåklinten.. visst klingar ord som "nygifta" och "fru" och "man" i öronen ;)
    Jag kunde inte hitta er grekiska ö... gick in på apollos öar i Grekland men fick inte upp nått :(

• Blåklinten

Bride2B...ön är Kreta som man får gå in på bland öarna Almyrida är en ort på ön där hotellet ligger...försök i gen

Ja de klingar bra...Oskar har redan börjat kalla mig frugan i bland *hihi*

raskan....vi funderar på buffè också, har kollat ut en massa olika rätter som vi vill ha och som vi ska föreslå till dom som caterar så får vise vad dom kan göra....sen ska vi ha tårtbuffè också

• Blåklinten

raskan..hittade du några klänningar i dag ??

Vi försöker komma fram till ett bra inbjudningskort vilket va svårare än jag trodde!!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)