• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

Blåklinten.. yepp det skall jag ha, jag skall ha en blomstertjej, marcus lillasyster, och 2 näbbar, min lillebror och marcus lilla kusin :) ska ni?

• Blåklinten

Ja vi ska ha Oskars 2 kusiner...håller på att leta klänning eller iaf en bra modell till dom...svårt tycker jag....har du hittat något bra ??

• Destiny00

Hej hej !!

Hur mycket har era ringar kostat..*Om jag får fråga*
    Har inte varit & tittat änn på ringar.
    Satt igår & kollade med all alkohol man måste köpa..Oj oj vad mycket det blir.
    Ska ni köpa allt heller ska dom få ha med sig ?

• Blåklinten

Destiny00...våra ringar kommer att gå på drygt 6000 för båda.

Det kommer gå en del pengar till alkohol, kommer att åka över till Tyskland och handla.
    Vi kommer ha betalbar för de som vill ha mer utöver vinet till maten.
    Ta med sig själv har vi inte pratat om faktiskt.

• Bride2B..

Blåklinten.... ja jag har hittat en som är perfekt :) Min lillabrors kläder kom förra veckan också så jag är svinglad.. jag har lagt en beställning på näbbens (tjejens) klänning men jag har inte fått svar om det ännu...! Klänningen kan du i alla fall se här :) (tror du sett den innan)
    FRAM: groups.msn.com/JulieMarcus/klder.msnw&PhotoID=125
    BAK: groups.msn.com/JulieMarcus/klder.msnw&PhotoID=126

Destiny00.. min ring köpte vi förra veckan :D Den kostar 14.999 men det var rea så vi fick det för 11.320 drygt med gravering, tecken och alltsammans :) (han ska inte ha en till ring, jag har inte hittat nån som passar *snyfta* och för honom så spelar det ingen roll säger han)
    Angående alkoholen så tänkte vi, som blåklinten och många andra här inne, åka till Tyskland för att handla. Vi kommer stå för hela kalaset, tycker inte det är "fint" att bli bjuden på ett bröllop och behöva betala nått om du förstår vad jag menar Vi ska kolla vad som är billigast, vi ska göra upp en plan med alla utgifter för bensin, hyra minbuss, om fler vill samåka och/eller liknande så att det blir billigt, annars kanske det blir danmark eller så.. Priserna avgör som sagt ;)

• raskan

Hej!!! Min ring är inte klar ännu!!Micke har köpt sten mm å sen ska en vän till honom som är guldsmed göra den (spännande).
    Jag håller på att leta klänning till min dotter men det är svårt att hitta den färgen som jag vill att hon ska ha för att matcha tärnorna.
    Min lille grabb kommer ju bara att vara ett år så han får nog ha finbyxor å skjorta bara.
    Ang alkoholen så kommer vi åxo köpa den i tyskland.Micke är där nera å köper bilar titt som tätt så då passar han på att köpa alkohol.Vi har åxo tänkt att stå för all alkohol.
    Vi kommer köra öl,vin (jp rött vitt).cognaq å likör till kaffet.
    Millan

• Bride2B..

millan, vart brukar han åka när han åker ner till Tyskland och inhandlar alkoholen? Brukar han bila ner eller åker han tåg/flyg eller dyl? Hur mycket bensinkostnader och hur mycket kostar det med färjor m.m? skulle vara tacksam om du kunde kolla det lite för mig :)

• raskan

Jag ska kolla med honom idag.Han åker oftast tåg ner å färja över natten,köper bil å bilar hem.Men jag återkommer.
    Millan

• Bride2B..

okej jättebra... TACK! :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)