• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

Blåklinten, jaha okej.. vi tänkte också ha ute och innebilder först men vi var osäkra och vågade inte chansa på vädret... ska istället be min brudtärna ta med sig sin kamera och fota oss ute, dvs om vädret tillåter så vi slipper riskera sånt :)

• Blåklinten

Har snart gjort ett provinbjudningskort...ser väldigt bra ut om jag får säga de själv

• lillsmurf

Har inte läst igenom tråden och vet inte om jag räknas som ung, beror på vem man frågar? men men, jag svarar enligt frågorna!

1. Ålder, jag 25 om mindre än en månad, han 26!
    2. Vad heter du/ni? Vill inte säga här på forumet! Vet aldrig vem som är här inne!
    3. Vart bor du/ni?
    Stockholm
    4. När har ni satt datumet? 19 augusti 2005
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge? Oj, massor, bokat lokal, kyrka, fotograf, stylist, utsett alla tärnor och marskalkar, budget klar, klänning, tiara, meny, håller på med inbjudningarna just nu.
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut? Har köpt klänning, en nixa 401, ljuvligt vacker! Min blivande har inte bestämt sig för om han ska ha frack eller frockcoat ännu!!

Det var väl allt!

• Bride2B..

Blåklinten.. du får ta ett kort så man får se :)

lillsmurf, välkommen till tråden :)

• Blåklinten

Bride2B...ska göra de när dom e helt klara...har bara skrivit på insidan i dag...kanske hinner i morrn

lillsmurf...välkommen till tråden..du e fortfarande ung min m2b e 25

• Bride2B..

blåklinten, blir nyfiken nu ;)

• raskan

lillsmurf ,,, välkommen till tråden!Trevligt med ännu en sthlm brutta!!!

Ja nu är våra inbjudningar utskickade å nu sitter man å väntar på att folk ska ringa hehe!!Idag ska vi göra färdigt fest programen sen ska dom in på tryckning å efter det ska vi lämna in dom till pappers affären för bindning.

Har även bokat tid med fotografen.
    Har bestämt oss för att ha serveringsperonal å vi skippar band å bränner skivor + hyr en kareoke maskin.
    Jag har även bestämt mig för att byta om till en enklare klänning efter kaffet så att man kan stuffa runt lite smidigare!!!
    Millan

• anna_80

Ny!
    Vilken rolig tråd! Vi känner oss unga iallafall, först i kompiskretsen med att gifta oss. Har även tänkt oss ett ganska ungt och trendigt bröllop!
    Orkade inte gå igenom riktigt alla inlägg, hur många är ni i denna tråden ungefär?

1. Jag är född 80, min "fästman" 79.
    2. Anna Och Magnus
    3. Vi bor i umeå pga studier, han ursprungligen från uppsala, jag från halmstad, där även bröllopet kommer att vara.
    4. Bröllop den 23 juli.
    5. Kyrka och lokal bokad. Klänning köpt. Inbjudningskort under tillverkning, mm
    6. Klänningen är köpt. En rembo stylingsom heter nefer. se den på www.rembo.de peka på "pur" och klicka på nefer.Inga kläder till Magnus än. Nån som har tips på var man kan köpa riktigt snygga kostymer?

• Blåklinten

Bride2B...ska bara hitta sladden så jag kan överföra bilderna till datorn.

Tyvärr ser man inte de fina pärlemopappret utan de ser mest vitt ut...men de finns där iaf

anna_80...välkommen till tråden...min m2B (som föresten också e en 79 a) ska ha den här kostymen...se länk

groups.msn.com/oskarochkajsa/oskarsklder.msnw&PhotoID=35

raskan...skrev ett litet inlägg i din nystartade tråd om en annan klänning på festen

• Blåklinten

anna_80...den kostymen kommer vi köpa på Tonys högtidskläder i Gbg och den märket heter masterhand.

www. masterhand. de (ta bort mellanslagen)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)