• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

vintertid.. ja han ska vara med oss från kl 15.00 till 23-24.00 jag har känt honom sedan jag var liten och min kusin har jobbat med honom. Jag kan ge hans nummer om ni är intresserade, han finns dock i Göteborg (tror han kan tänka sig åka, vet ej riktigt). Normalt tar han 1500 kr men jag fick det för 1000 kr eftersom vi känt varandra länge o eftersom min kusin jobbat med honom osv. :)

• Blåklinten

Bride2B..man får gå dit för att få en konsultation.
    För mig kommer de kosta max 6000..TCA peeling och Mekanisk slipning är inte samma sak.
    Har nu gjort min första behandling, ser redan resultat..jättelycklig

• Bride2B..

blåklinten... åhh vad roligt.. blev du röd och så? du får ta kort så man får se resultaten :D

• Blåklinten

Bride2B...japp ser ut som en nykokt kräfta i ansiktet med 2 vita ringar runt ögona...ser it som att jag solat med glasögon

• raskan

anna_80 ,,,,
    Ja det känns lite små romantiskt att inte visa mig i klänningen förrens dagen med stort D men kommer att bli så underbart att se Mickes min hihi.
    Millan som just varit å tittat på Lena Ph

• Blåklinten

Håller med millan, känns lite extra spännande när han inte sett klänningen innan.

Hur ska ni som gör så gå in...tillsammans eller inte ??

• anna_80

vad här var tomt idag... tycker att detta är en sån rolig tråd, för det händer så mycket! kul att alla har tid att skriva så ofta! själv har jag ett väldigt slött schema i skolan, så jag har hur mycket fritid som helst. vad gör ni för nåt spännande om dagarna, förutom att surfa bröllop?

• Blåklinten

Jobbar och grejar hemma med allt som behövs göras...borde tvätta nu men e totalt slut så jag sitter framför tv:n med datorn i knät i stället

• raskan

Blåklinten,,, nä nu är det spikat att jag ska gå in med pappa .Känns så skönt att prästen inte "förbjöd" det.Vi träffade prästen i dag å hon va kanon.Hon skulle maila över vigsel programet till mig snarast!!!
    Millan

• Blåklinten

raskan...ok, vi kommer göra så att Oskar står där framme och så går jag in med tärnot och näbbar.
    Våra präster har inte bestämt semestrar ännu...hoppas de blir klart snart så man kan komma vidare med kyrkoplaneringen.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)