• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Veronika

Sportlov? Vad är det för något??? Har inte jag haft på 5 år :( Men skönt för dem som fortfarande har sånt, en annan måste ju jobba...

Vi skickar inbjudan till utlandet vilken dag som helst nu, sen kommer jag börja skriva ut resten av inbjudningskorten. Känns jättekul!

• Blåklinten

Det är verkligen lyxigt med alla dessa lov men man behöver dom när man jobbar med barn.

• Blåklinten

Skriver ni med ut adresserna på datorn direkt på kuverten ??

Sitter nu och letar adresser..har nästan alla

• anna_80

Blåklinten: Vi har skrivit hela korten förhand, så även adresserna.

• Blåklinten

Oj vilket jobb !!!

Någon som var på mässan i helgen...var den bra ??

• Veronika

Vi har skrivit ut alla adresser och avsändaradresser på etiketter som jag klistrade på kuverten igår. Jättesmidigt!

• Blåklinten

Ringde vår toastmaster i går och fick reda på att han inte kan....aaaaaa panik måste hitta en annan innan vi kan skriva ut infobladen och skicka inbjudningskorten

• Bride2B..

hej tjejer, förlåt att jag varit lite av en svikare de senaste dagarna, jag ligger i hög feber och svår förkylning, inte nog med det så känns det som om lungorna skall falla ur när man hostar... usch alltså! Kul i alla fall att det går så bra för er. Själv så köpte jag strumpebandshållare, lite matchande string, stay ups och mina brudskor i helgen, samt en stämpel till framsidan av inbjudningskorten. Skorna var för stora så mamma fick lämna tillbaka de idag, min storlek hade de inte så de skulle beställa, 3 veckor tills de kommer... tur att man har ett tag kvar till bröllopet *hihi* ((6 månader och 2 dagar kvar))

Blåklinten... jag gav marcus det där albumet i lördags, han böev jätteglad och sa att han alltid kommer kolla på det när han saknar mig osv. han blev jätte rörd :D :D du berättade aldrig hur oskar reagerade(?)!

• Blåklinten

Har också köpt nya skor så nu har jag 2 par att välja mellan

Är just nu j*vligt förbannad, vår h*lvetes bil har gått sönder o jag som skulle göra en massa saker i dag och skulle då behöva bilen....vill bara skrika !!!!!!

Oskar blev jätteglad och rörd...han visste inte att han hade så många goda sidor sa han

• Blåklinten

Bride2B...krya på dig föresten!!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)