ViktNeråt-05
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
glömde igen: glad påsk!
glad påsk!
Jag drack vin igår jag med men deppar inte ihop för det. Jag skulle absolut kunna vara mkt mer restiriktiv med saker jag stoppar i mig, men å andra sidan äter jag fantastiskt mycket bättre än vad jag gjorde för ett halvår sedan, och då gick jag aldrig på träning
Glad påsk! Jag har ätit MASSOR av godis och inte brytt mig. Jag höll på ledsna ett tag så jag tänkte jag unnar mig vad jag vill i påsk och tar nya tag på måndag! Har ändå tränat en del (ben i gymet och promenader). Börjar ledsna på att inte få resultat.....
underbart promenadväder är det iaf. jag vill bara ut hela tiden, sambon surar och vill inte med så jag har precis laddat mp3-spelaren full med bra energimusik så jag kan ut och gå i raskt tempo. Exakt en timmes musik har jag lagt upp, så när musiken är slut får jag gå hem :) härligt härligt..
ge inte upp nu tjejer! resultateten kanske inte syns varken på vågen eller på figuren, men det gör ändå gott för hälsan så vi blir starkare och säkerligen lever någon minut längre för varje promenad vi tar, så ut och gå :)
Härlig inställning fru J!
Jag har ju sakta men säkert börjat slarva mer och mer med maten, inte så farligt tyckte jag..... Men igår vägde jag och kompisarna oss och det var hemskt. Vägde mer än när vi började hålla igen i januari. Jag blev otroligt ledsen. Så mycekt har jag inte slarvat och jag har tränat rätt hårt. Kändes hårt. Och det var inte muskelvikt kan jag meddela, måtten var också större.....
Så nu är det skärpning, har gått morgonpromenader igår och idag och ska fortsätta med det vissa dagar även när jag arbetar. Ska köra matdagbok i veckan också, brukar fungera.
Man får väl inse att förbränningen är trögare nu på "äldre dar" än i tonåren och att det krävs kraftansträngning för att få fettet att lossa...... Men jag tänker inte ge upp (även om det kändes så igår, började gråta till och med).
Kom igen fru larsson! Det känns just nu som om jag också börjar från noll, så vi får väl köra omstart tillsammans.. Go go, you girl
Känner igen mig helt o fullt! Har ätit alldeles för mkt godis och nu kom jag nyss hem från Mc'Donalds, ve o fasa! Jeansen käns trånga... Men som sagt, nu är våren här och det är bara att ta nya tag! Om bara min fördömda förkylning kunde gå över... Pepp, pepp på er!
vi får gå så mycket som det bara går :) Ska snart ut och äta på restaurang med sambon, hur ska jag kunna avstå från allt det goda? sen vankas föräldrarna på torsdag, hoppas de är på diet och inte vill skämma bort sin stackars magra dotter...
Tack blivande fru J! Har varit på middag hos svärföräldrarna och fick påskägg med godis. Har nu ätit upp det och alla andra frestelser som fanns hemma (inte så mycket som det lät). Imorgon gäller hårda tag. Grrrrrrr!
Lovisa78! Pepp pepp till dig också (och till alla andra också såklart)! Det här klarar vi!
Vägde mig igår... Inte så katastrofalt med tanke på påskhelgens frestelser. Nu ska jag åka på weekendtrip och i vårt sällskap brukar det inte sparas på mat o alkohol men är det semester så måste man få unna sig lite... Har precis varit ute på en hårlig lunchpromenad - våren är här och det finns hopp om livet! Nu tänker vi framåt och ökar takten... Pepp! :)