ViktNeråt-05
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
tack, det kan behövas. mikrobiologi läser jag... nu ska jag till tentan..
KickanF, strålande inställning!
FruJ: Ja må du leva ja må du leva ja må du leva uti hundrade år, ja visst ska du leva osv.... Hurra hurra hurra hurra! Grattis på födelsedagen!
tack så mycket! vad snälla ni är...
Hej flickor! Härligt kämpat allihop! Själv är jag lite förstörd, har inte tränat på typ en månad p g a öroninflammation, förkylning etc.. O jag som verkligen hade kommit igång. Nej, imorgon blir det en lååångpromenad trots snor o lite host. Frisk luft har väl inte skadat nån??? Påskhelgen tornar upp sig med feta middagar och jag fasar! Var stark!!!
kom just hem från en släktmiddag där det firades för min skull och påsken, det bjöds på varmrätt, tårta till efetrrätt och sen ytterligare tårta till kaffet.. och allt var gjort för min skull, nu måste jag hålla mig ifrån släkt och firande resten av påsken
Grattis i efterskott fru J, fick du någon rolig present också....
Lovisa 78:
vet ju inte var du bor någonstans, men här har det varit perfekt promenadväder. Tänkte ta ut på en runda till idag trots att man fortf. är hostig o snorig mm. Det gäller bara att ta med lite snytepapper. :D Det är så skönt att våren är här.
jag fick en mp3-spelare av min sambo så att jag kan ut och powerwalka med sporrande musik i öronen, tekoppar i jätteformat, undrabra rosor och en bukett tulpaner, ett dataspel, en dvd-film, ny sminkväska (unnar man sig någonsin en ny sådan?), oljelampa, en cd-skiva och lite andra söta saker. jag är otroligt näöjd ochn väldigt förvånad att jag fick så mkt fina saker fast jag är vuxen. Men det viktigaste för mig var alla som dök upp för att gratulera mig och hjälpte mig äta upp den gigantiska tårtan. vi hade jättetrevligt.
Igår hade jag en bra dag med ett rejält Ki-pass och två timmar promenad och bra mat hela dagen. Skönt att vända trenden. idag blir det bara promenad men nyttig mat och så blir det träning imorogn igen..
Ja, middagarna har ju gått bra, inte så farligt mkt fet mat MEN inte en ända påskkärring så allt godis står och lockar och för många bitar har hittat sin väg till min mage... Känner mig helt godissvullen. Nej, ut o promenera för precis som hos KickanF har vi haft underbart väder så några härliga promenader har jag faktiskt hunnit med mellan godisätandet. Idag ska jag vända trenden! Himmel vilka bra presenter blivnade fru J! Mp3 - vill ha, vill ha!!! Nu ska jag undvika godisskålen (får väl gömma den långt in i nåt skåp...)
glömde förresten berätta och jag också har alkohol syndat. Sambon o jag var ute igår med kompisar och det slank ned en flaska vin. När jag kom hem (kl 01:30)frossade jag i snabbmakaroner och riskakor med lätta. Men det kunde ju varit värre, eller...