ViktNeråt-05
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Tack ! för era uppmuntrande ord
Hej!!!
ja nu har jag hamnat på rätt spår som jag skrev tidigare och det går bara bra =)
Visst i morrn ska jag bara äta och njuta för vi ska förlova oss då=)
Då måste man ju få koppla av tycker jag i allla fall. men sen på måndag så är det hårdkörning som gäller igen.
Jag har hört om nån typ algpiller man kan ta och äta som vanligt. men man går ändå ner ganska så mycket i vikt på kort tid. Nån som vet vad det är för någonting???
Lycka till nu alla!!!!
Therese: jag skulle skippa algpillrena och fortsätta med dieten. Se till att fira rejält imorogn, man förlovar sig ju bara en gång. Sen kan du fortsätta med träning och kost igen på måndag. Grattis förresten! :)
Grattis Therese! Hoppas ni hade en romantisk förlovningsdag!
Jag har spårat ur några dagar (torsdag var jag på ålandskryssning m mat och vin och sen vet jag inte vad som hände, fest igår, bakis idag = pizza). Nya tag i morgon. Jag tror inte det är så farligt med några dagars svacka! Ska bli skönt med träning och sund mat imorgon!
jag har det precis lika illa! Pizza med lillasyster igår plus lite godis och snacks, vet inte vad som tog åt mig.. Saknar min sambo något oerhört, inte alls van att vara ensam så jag tror att det ställer till det för mig
giv mig styrka! Jag har just ätit blåbärspaj...gahhhhhhhhhhh
Imorogn är det en ny dag, jag ska träna, träna och inte äta en massa skit
Peppa mig, Jag behöver det..
Hej!!
Idag har vi förlovat oss och vi hade det underbart=)
För mig går visaren nedåt hela tiden och är jätte nöjd med det=9 tycker synd om er det inte gör det för.
Ibland måste man tröstäta och så är det bara ...
idag ska INTE jag tröstäta i alla fall, och jag ska definitivt träna kiBox
Kickbox låter kul, har aldrig provat det. Själv är jag typ fortfarande mätt efter gårdagens pizza, fick rätt rejält ont i magen efter den och nu ligger den som en klump i magen.
Idag är det tillbaka till sunda livet igen, känns skönt. Dessutom hade vi en föreläsning på jobbet om kost och träning. Mycket passande!
Heja J, du är snart tillbaka, jag förstår av du menar, efter några dagars slarv med kost och träning känns det ibland tungt att ta tag i träning och kost igen, men du kommer vara så nöjd och tillbaka i goda vanor efter passet idag. Tror jag - tralala!
just nu kämpar jag verkligen för att inte äta något onyttigt.. smabon har lämnat en chokladkaka i skåpet, grr.. ska nog laga mat istället så jag blir mätt på det, för efetr träningen är jag knappast sugen på onyttigheter