ViktNeråt-05
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hallå där blivande J, schysst sambo som lämnar dig ensam hemma halvt svältande när han själv är ute o kränger. Nä, jag skojade. Förmodar att det inte är så illa som det låter. Men du kan ju jämföra med mig, min sambo jobbar i NOrge o är borta 2 veckor i sträck, hemma en v, borta 2 v. and so on.
Kickan: de verkar jobbigt, min sambo åker till asien nästa veckor och blir borta ett par veckor, hur ska jag då kunna äta?
Vad gör din? Oljeplattform ;)
Min programmerar...
Jag åt just en morot, har ingen aptit, och ingen frukost heller :(
BLÄ, bara en dålig dag, ananrs kan jag faktiskt ta reda på mig själv...
hej hej...
Ja jag ska försöka ta mig ur detta..jag har den enorma viljan och så..det sägeralla i min omgivning...så jag ska bättra mig..eller rättare sagt så har jag redan gjort det =)
Men vågar inte ställa mig på vågen i fall jag skulle ha gått upp så vill jag inte veta det.
är det nån som vet om det är farligt att ta nutrilett till ex frukost varje dag och sen äta vanlig mat resten?? Alltså för mnitt barn eftersom jag ammar???
4:e dagen som duktig. tyvärr ingen träning då jag arbetar ganska på tok för mycket just nu, men jag har iaf kommit bort från detta eviga kvälls ätande.
Jag äter fast jag inte ens är hungrig... är en riktig mack-fia.
Men nu är det Nutrilett och varma koppen dagtid (2 nutrilett, 1 varma koppen) och en nyttig middag med vääääldigt lite kolhydrater. Det fungerar så bra, är inte ens hungrig hela tiden som jag brukar.
Sist jag gjorde detta gick jag ner 3 kg på en vecka.
Ska försöka träna i helgen, ska ju faktiskt springa vår ruset i maj, och tills dess bör jag ha gått ner 10 kg om jag ska orka.
Lycka till nu tjejer.
Eminea
Eminea, duktigt jobbat! Ibland kan det bli för mycket att börja med både kost och träning samtidigt, i alla fall är det så för mig, det blir sån total förändring.
Jag har just spelat innebandy med jobbet (vi gör det på fredagar) och är helt slut och har några hemska ömmande blåmärken, vet inte hur jag ska överleva resten av dagen.... Stackars mig eller hur?
Eminea:
Gick du upp dom 3 kg igen,sen då?
Eftersom du gick ner så fort?
Mormallis: Jag gick upp lite men jag åt för 3 kändes det som. Jag nästan missbrukade mat ett tag, men man bör trappa upp om man ska göra detta.
Nu är jag lite deppig, i morse visade vågen på 6 hg mer:( har tränat ganska mkt så det kanske är muskler,men har även ätit godis i helgen....
inte min tur än, känner likadant.....
Jag och vänninorna mätte och vägde oss igår. Jag hade kört spinning innan och då brukar jag av någon märklig anledning väga mer (kanske är för man dricker hundra liter vatten under passet). Jag hade gått upp 0,6 kg.
Måtten var som innan förutom rumpan där jag faktiskt minskat 1 cm. Men det går trögt.....
Är som jag tidigare satt lite fixerad vid att jag vill att det ska synas på vågen. Grrrrrrr.....
Snyft, vägde mig igår igen som vanligt, och hade GÅTT UPP ett halvt kilo utan att ha gjort mig förtjänt av det. Känns som att det är dags att ta i med hårdhandskarna nu!