ViktNeråt-05
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
jag har ont i ett knä men ska ändå försöka träna ikväll. Gå på basgympa utan hopp och hoppas det håller... igår blev det långpromenad och några bitar lösgodis som sambon lurade i mig
Hej, nu har jag läst igenom hela härliga tråden och undrar om man får hänga på? Började i går med min favorit Scarsdalemetoden. Fast jag ändrar lite som jag vill och anpassar efter tillfälle och bästa förstånd , man plockar bort fett och kolhydrater och äter mest frukt, grönsaker och rent kött, fisk eller fågel. Och så har jag ett nytt årskort på gym, ska se om jag törs gå dit ikväll och trängas med alla vältränade.
Välkommen cybermamman! Klart du får hänga på, bara kul om man är fler!
Hoppas du vågade dig iväg till gymmet! Det är en vanlig missuppfattning att alla som finns där är vältränade. Där finns även gott om äldre, tjockisar, spinkisar, alltså vanliga människor som tränar för att vilja må bra! Och de vältränade kanske inte alltid varit vältränade så se dem som en förebild! Heja dig!
Nej, jag kom inte iväg...men ikväll ska jag samla mod. Iaf -1,5 kg den här veckan. Den här gången måste jag stå ut för jag vill framförallt må lite fysiskt bättre, att man kanske ser snyggar är ju oxå ett plus. Tack för peppningen Fru Larsson.
mitt knä höll för gympan. Ska gympa igen på lördag och simma en kilometer imorgon. Är nog dumt att chocka kroppen med mer än 4-5 dagars träning per vecka.. men jag ser redan fram emot nästa pass
Cybermamman, 1,5 kg ner är ju jättebra, vad avis jag blir. Jag står stilla! Blir galen!
Blivande fru J, skönt att knät höll! Det är så skönt när man väl kommit igång med träningen!
Jag har kört spinning månd och onsd, ska köra innebandy imorgon och styrketräning på lördag eller söndag. Känner mig så duktig! Borde få lite resultat snart, jag tycker jag förtjänar det (men förra veckan var katastrofal, ingen träning men tårtor och godis)
Hej igen! Kul att det verkar gå så bra för er! Idag vägde jag mig och status är -1 kg. Känner mig riktigt glad över det, jag har trots allt haft mina motgångar. Börjar mer förstå hur min reptilhjärna fungerar i alla fall. När jag har haft folk på besök och velat bjuda på något gott, t.ex. glass eller liknande, så händer det ju ofta att det blir lite över. Förut har jag tänkt att då spar jag det att bjuda på när någon kommer förbi, men alltid har det slutat med att jag tryckt i mig alltihop, smyger i mig en liten bit om dagen, tills allting lagt sig som en prydlig valk runt midjan... Klarar helt enkelt inte av att ha godsaker hemma! Så nu trugar jag alltid resterna på mina vänner, eller slänger det helt enkelt. Känns konstigt hur primitivt jag fungerar, men så är det...
Träningen går nog bättre än kosten egentligen, kör bodypump och step och det är riktigt skoj!
hej hej!!
Tänkte läsa alla inlägg, men kom bara till sidan 4 det är såååå många som e med=)
Jag själv har gått ned från 95 till 88.5 på två veckor. Nu tänker ni att det är mycket men jag är bara 155 lång, så då går det fort från början. Jag ammar mitt barn som är tre månader, så jag bantar inte utan jag äter lättprodukter som lättmjölk. fettsnålt smör, nyttiga mackor osv. men jag äter vanliga middagar..detta är inte skadligt för min bebis vilket jag tycker är allra viktigast. Såg att det var en som hade svårt att hålla sig borta från vågen..Då kan jag bara säga då är vi två..kan man bli beroende av vågen???
Vill bara tillägga att jag äter typ godis eller chips en gång i veckan och avstår helt annars, även fikabröd
hejdå
ThereseLaurin
Låter väldigt sunt tycker jag!
mia.maria
va bra =)
man är ju orolig att man gör på fel sätt när man har ett barn att tänka på...