• Suusaan

Brudar i Dalarna?

Undrar om det finns fler blivande brudar i Dalarna som skulle ha lust att bolla ideer och annat inför bröllopet!

• Svar på tråden Brudar i Dalarna?
  • smurf-fiffi

Gröngöling; Har du varit på Papiljott innan? Tycker du att de är bra? Och har du någon frisör där att rekomendera? Jag funderar med på att boka tid där.

• gröngöling

Smurf-fiffi
    Gör alltid mitt hår på Papiljott och är alltid helnöjd med resultatet.
    Förvisso har jag inte gjort någon avancerad uppsättning där, men jag känner mig helt förvissad om att jag inte kommer att behöva oroa mig för håret på min bröllopsdag!
    Ska göra en provuppsättning veckan innan och har då även bokat provsminkning. (De har en "egen" sminkös som sminkar mig på salongen, skönt att slippa springa mellan olika ställen!
    Tycker att båda frisörerna är bra, men klipper mig oftast hos Eva.
    Lycka till med frisörjakten, Smurf-fiffi!

• smurf-fiffi

gröngöling: tack för att ditt svar. Nu känns det bättre när man hört att andra blivit nöjda med deras klippingar osv.
    Kanske ska ta och boka en tid för prov och sen till bröllopet. Kostar det extra att göra en provuppsättning och provsminkning?

• gröngöling

Hm, inser att jag glömt att fråga om pris.. Men jag tror nog att provuppsättningen ingår i totalen

• Pupa

Ängsklockan, vi bor på Malta och min blivande är därifrån men jag är uppvuxen i st skedvi...och här är vi nu på besök. Fick mkt trevligt bemötande på alexandras brud och bal så dom kan jag rekomendera!

• ängsklocka

pupa:
    åh, vad härligt! Blir man ju lite avundsjuk :) när man går här hemma i det här trista vädret..

OK, jag har bara varit i kontakt med alexandras via mail två ggr. Då har hon alltid hjälpt till och svarat på mina frågor så gått det går, snabbt har det gått. Kommer nog bli att jag åker dit en sväng, har ju tänkt beställa klänning från e-bay men jag vet ju inte bestämt, sen är det ju inte bara klänning som behövs. Min blivande behöver ju oxå kläder :) liksom tärna och marsalk.

• Zandrisen

>Ängsklocka, jag kan också verkligen rekommendera alexandras, supertrevlig tjej, satte ner priset på både skor och tiara, trots att jag hade ordnat med klänning redan... Jag önskar i efterhand att jag hade gått dit från början, då bemötandet på Barbros inte direkt var varmt och hjärtligt... Men dom hade många fina klänningar, och jag är trots allt helnöjd med den klänning jag tillslut valde! Har ni andra bilder på era klänningar? Min finns på www. romanticaofdevon. co. uk
    (ta bort mellanslagen) Modellen heter Melanie, den ser lite konstig ut på bilden, var mycket vackrare i verkligheten!

• ängsklocka

zandrisen: Ja efter att jag sett här hur nöjda ni varit efter att ha varit på Alexandras, så måste jag ju bara åka dit :) har ju oxå blivit positiv till henne av den lilla kontakten jag haft via mail.

Hade hon mycket skor och tillbehör och hur låg hon till prismässigt på det?

Jag tror faktiskt att jag bestämt mig redan nu vilken klänning jag vill ha, såg den i går kväll och jag fastnade direkt. Har sett många jag tyckt varit fina förut men inte fastnat för nån som den här. Kommer nog kolla om Lavendar kan sy upp den. Om du mailar mig på sannaf1@hotmail.com så kan jag maila en bild!

Ja det där med mardrömmar e inte så kul!! Jag ska inte gifta mig förrän maj 2006 och har redan hunnit med det *s* Hur ska det här sluta?!? Drömde att min sambo kom mycket försent till vårat bröllop, Han var och jobbade så han hade inte tid att komma!!

• ängsklocka

zandrisen: igen :) Din klänning är precis i den stilen som jag kollar på när jag letar efter klänningar, så jag tyckte den var jättefin!!

• depecha

Hejsan!

Man har varit borta några dagar o missat så mycket i denna tråden =) Finns ju människor som e värre än mig här haha..

Kan bara påpeka att jag bokade präst ett år innan. =) Ska gifta mig i vårat fäbodställe på midsommarafton, utomhus =)

Svar på tråden Brudar i Dalarna?