• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • smilie

StinaJ: Jag håller tummar och tår för er.
    Hoppas att ni har ett litet underverk i magen din.
    Har ni kämpat länge?

Ni behöver inte ta med er nåt, jag fixar lite lunch till er, nemas problemas.
    Jag kan maila adressen sedan om det är okey och en vägbeskrivning.

• StinaJ

smilie-känns bra att du gör det... vi har försökt i lite mer än ett år så det är väl på tiden nu kan jag ju tycka... men jag har lovat mig själv att inte hoppas något i förväg den här gången...

• muminlina

Jag håller också tummarna för dig StinaJ! För mig tog det flera veckor innan grav. testet var positivt men jag var gravid iaf :)

Då skriver jag in det i kalendern den 15'e, lunchen alltså :)
    Smilie du kanske kan skicka en beskrivning om hur man tar sig till dig om man åker kommunalt? Per mail alltså :)

• HanOchJag

hej hej StinaJ..
    Vad kul med mer människor.Va oxå med på förra träffen..Riktigt kul.. =0) Tror oxå att jag kan den 15de..Har lite nadra planer men kollar vart dom leder först..Men kommer annars jättegärna..

StinaJ Det där med knottar i magen e en riktigt konstig sak..Har själv tyvärr gått flera veckor utan M och sedan har det endå visat sig vara ingenting..Tyvärr.
    Kroppen e en konstig sak..*S*

smilie kollat mer på klänningar?? har du köpt nya Amelian nu?? Sitter och spanar i den nästan varje kväll..
    Har faktiskt varit riktigt duktig nu och ritat ner en design på hur MIN klänning ska se ut..
    Sååå kul... =0)

• Titrania

ojojojoj, här är man borta en helg! ;) Kul att se dig tillbaka Stina! Hur mår vovven?
    Den 15:e låter utmärkt tror jag. Vi kommer hem från London den 14:e... =)

• HanOchJag

Titrania hur hade ni det i England?? Undrade änna vart du tagit vägen..*S*Fått med dig något fint från england till Bröllopet?Man hittar ju alltid en massa kul grejor när man e där..Eller jag gör d iallefall..*ler*

• Titrania

Åker den 9:e o hoppas att det blir bra! :D

• HanOchJag

aha..jag läser ju som en kratta..*muttrar för mig själv*

• längtartillaug

Hej tjejer.
    Sitter bara och tänker på den klänning jag provat och bara älskar. Synd bara att den är så dyr - funderar på var smärtgränsen går
    Jämför allt annat jag ser med Den klänningen. Den är så fin. Skall bli kul att gå på mässan i slutet av feb. Kommer nog att gå omkring i timmar och bara njuta

Idag hade vi möte med hon som skall ha hand om cateringen. Känner mig riktigt trygg - var ett supermöte.

• StinaJ

Mumilina- Tack, hoppas det är som för dig då...
    HanochJag- Skönt att höra att jag inte är ensam om att det blir så här konstigt...
    Titrania- Tack detsamma. Voffsingen mår bra nu, hon hade öroninflammation som vi trodde.

Allhop- Tack för stöd och tips. Hoppas vi ses den 15:e ser fram emot det..

Min mail förresten är stinajandersson@hotmail.com

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare