• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • smilie

HanoJag:
    HUr gamla är dina barn?
    Vi pratar också om ett syskon MEN jag gillade inte riktigt graviditeten, tiden gick ju såååå sakta, men när vi gift oss så slänger jag p-pillren

• muminlina

Hihi detta har ju blivit en riktig babyboom-tråd :) Vi pratar också om nr2 men det får vänta tills efter bröllopet. Sen får vi se.

• HanOchJag

Aaa, nu ska vi se..
    Jag har som sagt en dotter som är snart 5.
    Och min sambo har en dotter som är 2 och ett halvt (3 iaugusti) Så tillsammans har vi 2.Men vi delar ljuvt och lätt,.Så nu längtar jag efter ett som är vårat tillsammans,som ser ut som vi båda 2..

smilie muminlina hur gamla är era barn??

• smilie

Vår dotter är 6 månader (i går)
    Pigg som en lärka, tänk om man fick hälften av den energin

• HanOchJag

smilie åhh mysigt..riktig liten knott då..*ler* saknar den tiden,fast det är mysigt när dom blir stora oxå..

• muminlina

Matilda är 6½ månad. Visst är det en härlig tid. Men sen igen har väl alla åldrar sina fördelar :)

• Titrania

Heh, vi får la se hur/när det blir barn... ;) Efter bröllopet iaf, det kan jag säga säkert! Kanske plockar ut p-staven i samband, vem vet!

• HanOchJag

Titrania tycker jag du gör rätt i..*LER*
    Kul det ska bli att träffa er alla imorgon..

• Titrania

-skratt- vi får se på det Hanojag... =) Gäller ju att vi har någorlunda stadig ekonomi först iaf! :(

• HanOchJag

Tack för idag flikkor,.Hade jätte trevligt.Kul att träffa er.Som sagt- måste göras om snart. Passade oxå på att köpa amelias bröllopstidning..massa kuliga saker där i..Fick mycket nya ideer..Ha en trevlig kväll...

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare