• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • smilie

HUr har ni det nästa Torsdag?

• Titrania

Borde kunna.... lovar inget dock!

• smilie

Spika det då eller?
    hanojag, hänga på?

• HanOchJag

japps.självklart..skulle va skit kul..*ler STORT*
    Jag har faktiskt en liten sak att tipsa er om..Förmodligen vet ni redan om det men jag säger det ändå..Var i stan idag och kollade pärlor och annat kul som man kan ha att pyssla/inbjudningskort osv med. Hade tänkt att gå till Panduro hobby eftersom man tror att det är enda stället.Men blev tipsad om ett annat ställe häromdagen (där jag varit innan men sortimentet var ej så stort då) Om ni vill ha billigare papper och roliga ting till era placeringskort osv så borde ni gå till IN-EX vid gamle port (kopparmärra) finns nästa allt som finns på panduro där men till ca 1 3dje del av priset..Tror ni jag blev lycklig och shopping galen.. =0)

• muminlina

Låter bra att spika torsdagen. Samma plats och tid? Alltså kl 11:00 Vid kopparmärra.

HanOchJag- Jo, det är en toppen affär, jag har också shoppat till våra inbjudningskort där :)

• HanOchJag

muminlina kan förstå det..Sitter här själv och "bara" funderar..Och redan är jag helt förundrad över vilken summa det kommer att kosta med ett bröllop. Men lokal är kanske inte heller det som man tycker är viktigast..Har man bara pengar till allt annat runt omkring så kan man lätt göra en liten och kanske inte så vacker lokal till ett underverk.. =0)

• HanOchJag

eller hur..den är bara sååå underbar...Hjälper ju mycket att där är så billigt oxå..känns lite lättare i plånboken då oxå..*S* man vet att man har pengar till så mycket mer.

• Titrania

Sjutton! Ska inte förkylningar bli bättre med tiden?? Fjärde dagen idag o feber... :( Har ju mått bättre... På onsdag borde jag ju veta om jag kan vara med på torsdag eller ej iaf.

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare