• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

UGH! 12500!!? Shite... Jag som tycker det låter mycket med en klänning för runt 5000... ;)

• muminlina

Vart ska man gå här i gbg om man vill köpa en klänning för under 5000? Vill helst köpa och inte hyra.. men vill ju ha råd med mat åt gästerna också på bröllopet :)

• Titrania

Mig är inte rätt person att fråga tyvärr... mamsen ska sy! ;)

• muminlina

Va bra! Då får du ju bestämma precis som du vill ha det. Min drömklänning är liksom ett ihop plock av många klänningar. Men kanske jag hittar den (drömklänningen alltså) när jag börjar leta i affärerna.

• smilie

Hallå, jag har på mig en beige kappa i morgon och kommer med en blå barnvagn , skall bli skoj att ses !

• Titrania

JAg kommer i en svart jacka med röda o vita detaljer. En palestinasjal (om ingen här tar illa vid sig, då tar jag en vanlig halsduk! ;)). Ingen barnvagn... :p

• Titrania

förresten...ska man ta med sig lite "planeringsgrejer" imorrn? Har tyvärr inte så mkt "löst" om man säger så, utan det meste ligger i datorn.. men en del har jag. Eller? Vad tycker ni? :?

• muminlina

Jag har mörkgrön jacka och beige barnvagn :) Ska bli skoj att ses. Jag har en pärm med lite grejer jag samlat.. men det mesta har jag också på datorn. Tar med pärmen.

• Titrania

okaj, då tar jag med mig det lilla jag har samlat oxå! ;) Bara jag utan bebis? :?

:p

• muminlina

Titrania hade du gjort dina inbjudningskort än? Isf får du gärna ta med ett exempel :) Jag är inne i inbjudningskorts fasen nu.

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare