• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

De är ju bara "skissade" än, men jag kan trycka ut ett ex... ;)

• StinaJ

Jag kommer också imorgon... Inga barn här heller Titrania. Ska försöka lyckas få med mig lite bröllopsplanering... Har svårt att ta mig hem eftersom det ligger elledningar på hela vår väg hemma så inatt får vi sova hos svärmor och svärfar... Ses imorgon kl.11.00 Vi skulle mötas vid "gubben på hästen" hoppas jag. Dit går jag. Kommer nog inte kunna gå in på nätet mer ikväll eftersom strömmen även här blinkar titt som tätt. Ha det bra och hoppas ni inte drabbades så hårt av gårdagens oväder! Ses imorgon.

• Golvmoppen

Hej!
    Skulle gärna vilja vara med imorgon på Eran lilla träff. Har inga barn, men jobbar bara halvtid för tillfället pga sjd.

Beskrivning: Röd jacka, kort och Mörkt hår med ljusa slingor.

Skulle ngn som skall med imorgon kunna maila mig sitt mobilnr., kan vara bra att ha om jag inte skulle se vilka ni är.
    Mvh Golvmoppen
    lasa77@hotmail.com

• StinaJ

Hej allihop! Hopas verkligen någon ser detta!!!! Jag kommer inte kunna komma idag! Måste iväg till veterinären. Ska försöka komma lite senare men vet inte om det går. Kommer isåfall direkt till cafét. Hoppas ni ser det här så ni inte står och väntar i onödan på mig! Ha det bra! //Stina

• muminlina

Hej på er! Tyckte det var trevligt att träffas idag. Jag sög åt mig tips och ideér så gott jag kunde! :)

• Titrania

hej hej, jo det var jättetrevligt! Har mailat er nu, hoppas bara jag inte fastnar i nåt läskigt hotmail-filter! ;)

• Titrania

StinaJ, jättetrist att du inte kunde vara med idag! Hoppas bara lilla vovvsingen mår bättre!

• muminlina

Titrania tack, har fått listan.

• smilie

hur är det med vovven?
    Vi har också hund, en gammal trotsig dam
    Kanske fått det från Matte *S*

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare