• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • smilie

muminlina : Vi skall vara på skansen Lejonet, är verkligen jätte fint där.
    Rekommenderas

• Titrania

Hjälp vilken fart det tog i den här tråden! Vill oxå vara med på måndag, om jag kommer ihåg...och kommer upp i tid... ;)
    Hur ska vi känna igen varandra? Förutom på den beiga barnvagnen? :)

Info ja, Angelica, 20, datum 050910, Kungshamns församling! -ler-

• StinaJ

nu har jag precis gjort första testet på placeringskorthållare... små hjärtan i saltdeg med en skåra i (inspiration från brud och bröllops hemsidan) har dock inte hunnit måla dem ännu men jag tror det blir bra och billigt...

• smilie

Jag har en blå barnvagn , brio,

Åh.., jag kan inte besluta ig för färgtema
    Info om mig:
    Christine, ålder 25, gifter oss 3 sep

• Titrania

Blir nog till att gå in här på söndag kväll eller måndag morgon o skriva ner namn och färg på barnvagn! :P

• StinaJ

jag kan redan nu säga att jag kommer ha en beige mockajacka med lurv vid hals och ärmslut... inbakade rastaflätor uppe på huvudet resten av håret oflätat och slarvknut i nacken eller möjligtvis hängande nästan midjelångt brunt hår... här är en bild på mig före hårförlängnig och rasta.... groups.msn.com/StinaAnderssonochThomasJanson/smycken.msnw&PhotoID=20

• Titrania

ojojojoj, ska på anställningsintervju imorrn! Pirrigt... ;)

• smilie

Vad är det för jobb?
    Skoj!

• muminlina

Då får man önska lycka till! Säga bara att du är bäst på allt så fär du säkert jobbet

• Titrania

-skratt- tack för det muminlina! ;)
    Det är på Bauhaus i bäckebol, deras trädgårdsavdelning... ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare