• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

Titrania- Lycka till!!!! Hoppas det går bra!!

• muminlina

Har ni varit på många BT träffar? Detta är första för mig då jag är rätt ny här.

• smilie

Jag har inte vart på någon Ännu då jag också är ganska ny men det är ju alltid roligt att utbyta ideer tycker ja´

Nu skall jag iväg och fixa mina naglar, tjolahopp
    Kram Christine

• StinaJ

Jag har inte heller varit på någon eftersom jag har fått förhinder vid de som gbg-brudarna har haft... jag är visserligen också relativt ny här, har varit här sedan slutet på september kanske...

• muminlina

Visst ska det bli skoj. Jag ska suga åt mig all information och alla tips ni kommer med :) Känns så rörigt med allt som ska fixas, men jag antar att det känns bättre när man kommer igång. Nu har jag bokat fotograf iaf :)

• Titrania

Oh vad det kändes bra idag, nu hoppas jag bara på det bästa!

Jag har inte varit på nån bt-träff, känns lite avigt eftersom de som träffas redan träffats flera ggr förr. Är jag dum då? 8)

• smilie

Titrania :
    Vi håller tummarna, är du intresserad av trädgård o så.
    Ja visst känns det lite konstigt då de andra har träffats men o andra sidan nn gång måste ju vara den första
    Kram kram

• StinaJ

Jag tycker också det känns lite konstigt att "hänga på" de andra.. särskilt när de är så många...

• smilie

men vi får väl skapa ett litet gäng då eller vad säger ni tjejer..

• StinaJ

ja det tycker jag låter bra! Ser fram emot måndag.. Hoppas bara att jag itne får veterinärtid för hunden direkt på måndag.. hon har ont i örat den stackaren...

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare