• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

okej...då får det nog bli "budegetvarianten" från matton för vår del ändå! ;)

• smilie

Vad spännande att göra egna inbjudningskort.
    Jag är värdelös på att texta så en annan får beställa

• muminlina

smilie vi skriver ut på datorn hemma.. så det blir ju inte handskrivet.. men man får en personlighet på korten genom att komponera dem själv ändå :) Men färdigköpta kort är ju helt klart snygga. Och så är det ju mindre jobb också :)

• muminlina

Hej på er! Har ni planerat något på bröllopet i helgen? Några nya fiffiga idéer?
    StinaJ har du helt försvunnit från denna tråd? Likaså Golvmoppen har man inte sett till efter vår träff.

Ha det gott!

• smilie

JAg har vart ute och tittat klänning i helgen och hittat en NY!!!!
    Den är finare OCH billigare..
    Kan inte bli bättre, jag är HELT förälskad.
    Hittade den på Remanns vid järntorget .
    Tjohoo

• Titrania

-LOL- smilie! Har du bestämt dig för denna nu?

Planering ja... Fick m2b att ringa en kompis bror som skulle vara dj... Tyvärr visade det sig har han inga grejer! :( Attans! Men vi får ordna nåt...

• Titrania

Hur kass svenska får man ha eg?? ;) Jaja, ni fattar säkert vad jag menar! -hoppas jag-

• HanOchJag

Hej hej,,såg eran tråd NU..Bor oxå i göteborg tillfälligt arbetslös och hemma med en snart 5 årig dotter.hade oxå tyckt att det vore kul att träffa lite nytt blod och få en masa intryck för bröllopet som ska komma (iframtiden)*s* Hmm lite knepig..ja vet..sitter och planerar eller rättare sagt suger in ideer till ett bröllop som vi inte ens bestämt datum till..skriver med min mejl adress så kan ni höra av er om nån vill../ Linda..

Lindathomassen@yahoo.se
    *alltid kul med nya människor*

• Titrania

Bra muminlina! ;)
    Hejhej HanOchJag, välkommen! Bättre sent än aldrig vettu! :)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare